Avatar billede fahruk Nybegynder
29. april 2003 - 10:14 Der er 5 kommentarer

Sponsering

eY!

Vi er 4 drenge i en Counter-Strike Clan, og vi søger nogen der vil sponsorere en .dk side / et webhotel.. Vi vil selvfølgelig gerne gøre noget til gengæld, og i kan se vores nuværende side på http://www.Team-BlaZter.tk/

Mvh. Rune / BlaZter
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2003 - 10:17 #1
Hvorfor opretter du 2 næsten ens tråde ????
Avatar billede nicofrench Nybegynder
29. april 2003 - 10:26 #2
hvad kan en CS klan gøre som tak? spille CS?
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. april 2003 - 10:31 #3
Det er da en meget fed side de har strikket sammen. Ikke lige hvad jeg havde regnet med af 4 "knægte"(?).

De kan måske tilbyde noget HTML kodning...?

JP
Avatar billede askhoej Praktikant
29. april 2003 - 10:37 #4
Oprettelse: 90,-
Domæne: 60,-
Moms: 37,50,-

Total: 187,50,-

187,50 / 1.5 liters colaer + pant = 9,35 x 1.5 liters colaer

Hvis i så hver drikker 3 * 1.5 liters colaer mindre så har i råd til et webhotel med .dk domæne + de første par måneder husleje af 9 kr.

Mon ikke i kan få råd til det?

/askhoej

Priser (b.one.dk)
Avatar billede fahruk Nybegynder
29. april 2003 - 11:54 #5
JP... Kunne du tænke dig at sponse os? Vi kan tilbyde en masse fede ting, bla. Kan vi lave en hjemmeside til dig..

Rune