Avatar billede steinesen Nybegynder
29. april 2003 - 06:34 Der er 3 kommentarer

problemer med at holde den på amd 2100

hej. når jeg starter min pc. op en amd 2100, så akal jeg lige pludselig trykke F1 for at starte med oprindelig konfiguration, eller F2 for at gå til bios. hvis jeg trykker F1 så starter den på amd 1500, hvis jeg vil have mine 2100+ skal jeg ind i bios, og starte op igen, det er som om den taber de dataer jeg har gemt...men det kan sgu da ik lade sig gøre vel? håber på svar
Avatar billede superanden Nybegynder
29. april 2003 - 07:51 #1
prøv at instille jumperne på bundkortet i stedet for at gøre jumperless. hvis det altså er muligt
Avatar billede peet-49 Novice
29. april 2003 - 08:54 #2
Det er din bios, der reesetter automatisk, hvis ikke det er batteriet, der er skyld i det, er bundkortet defekt.
Avatar billede hub Nybegynder
29. april 2003 - 11:19 #3
Hvilket bundkort er der tale om?