Avatar billede jeanpoul Nybegynder
29. april 2003 - 00:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

2x sites/ grund design vudering

Godaften :)
hvad syntes i om grund designet af:
knapper kommer til at være på den "kasse" der slanger sig ned fra det minimalistiske banner.
http://www.jeanpoul.dk
----------------------------------------------
og så er jeg igang med noget nyt som jeg er gået lidt fast i mht. til knapper
http://www.extremreklame.dk/preview/exre.jpg
hvis der er nogen der har et par idéer ville det være najser. dette site bliver i 90% flash.
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. april 2003 - 00:48 #1
med reliefkant forneden og i højre side føles det lidt forkert at der ikke er nogen margin tilvenstre og foroven.

farverne går pænt og balancerer så det er et kønt design. Dog ville jeg nok stræbe efter et lidt mere metallisk look i highlightsene.
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
29. april 2003 - 00:55 #2
fedt med feedback.. jeg vil lige pointere at i meget gerne må skrive til hvilket "site" i skriver til :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. april 2003 - 00:58 #3
Ups. sorry, det var til den første. Den anden skal jeg vel slå flash til for at se, og det gider jeg ikke.
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
29. april 2003 - 01:05 #4
jakoba.. det er kun previews :) flashen fixer jeg efter noget feedback :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. april 2003 - 07:18 #5
jeanpoul.dk
Jeg synes at designet ser meget spændende og flot ud, men det skal lave i lidt større størrelse end det åbner her synes jeg.

Så synes jeg du skal overveje om du ikke vil give 20 kr/måned og så komme under den nye freepaq, så du slipper for reklamer og får en bedre uptid
Avatar billede r*nger Nybegynder
29. april 2003 - 16:33 #6
jeanpaul.dk
Meget flot og stilrent.. sørg dog for at størrelsen bliver fleksibel, så den ikke bliver til en lille kasse på skærme med en rigtig opløsning ;)

extremreklame.dk
Også meget pænt.. men hvorfor vil du lave den i 90% flash? Hvad er formålet? Overvej det spørgsmål .. Flash, selvom det prøver, er ikke i WWW-ånden.

Og en anden lille ting .. X bliver på dansk til KS .. så ExRe bliver til eksre, der er (næsten) de to første stavelser af ekskrement. Det betyder lort, og er umiddelbar en uheldig association. :)

/Martin Seebach
Avatar billede r*nger Nybegynder
29. april 2003 - 16:36 #7
Nå ja, FreePaq-baren skal væk. Din seriøsitet ender i nærheden af timeshare sælgers!
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
30. april 2003 - 13:06 #8
det skal siges at jeg flytter ntil ny domain(jeanpoul.dk) i løbet af nogle få uger.. skal da lige overveje hvad der er billigst/stabilt.

med exre siden.. skal der være nogle meget små animation, og en Hover ani i menuen som jeg er tæt på at have færdig. tilfældet med 90% flash har jeg ændret til fuldt flash.. har nogle idéer som vil lave på siden..

takker for feedback det er noget der kan bruges.. skriv endligt mere :)
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
30. april 2003 - 15:19 #9
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
07. maj 2003 - 01:19 #10
lukket for denne gang
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. maj 2003 - 07:40 #11
jeanpoul >> Med hvilken begrundelse tager du selv pointne?
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2003 - 10:51 #12
meget ny. kun sit 3'die spm.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. maj 2003 - 11:43 #13
jakoba >> Er det en undskyldning for at tage pointene?
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2003 - 11:55 #14
undskyldning nok til ikke at blive vred over det. giv lidt tid til at lære takt og tone.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. maj 2003 - 12:54 #15
jakoba >> hehe, jeg er ikke vred, synes bare det er dårlig skik, men ok.