Avatar billede amd Nybegynder
28. april 2003 - 23:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Komme i kontakt med webdomain?

Hej alle...:)
Hvordan skal jeg komme i kontakt med webdomain?
Jeg har forsøgt, at ringe til dem næsten hver dag flere gange dagligt i 2 uger!! de svarer ikke på mine mails og tager ikke telefonerne... Nogen, der kender ejerens tlf nr. eller ved hvor jeg får fat i det? Something!! jeg ska bare ha fat på dem:)
Avatar billede nyrup Nybegynder
28. april 2003 - 23:46 #1
Prøv f.eks. at søge på webdomain her på eksperten, der giver en del indlæg, hvoraf flg. kan ses på http://www.eksperten.dk/spm/322516

Handle: W1727-DK
Navn: webdomain.dk
Att.: Kim Sørensen
Adresse: vendsysselgade 22, 4tv
Postnr. & by: 9000 Aalborg
Land: Danmark
Telefon: +45 96 30 00 91
Fax: +45 96 30 00 92
E-mail: webmaster@webdomain.dk

Kan oplyse, at hans mobilnummer er: 25 33 98 52 Hvis nogen vil snakke med ham... Jeg vil, men jeg venter til kl. 03:00 i nat ;-)
http://www.degulesider.dk/yp/Navnebogen/WhiteResult?name=&subscriberID=&zip=&street=vendsysselgade&wntdPageNo=2&wntdNetwork=&regionID=&city=&sort=N&phone=&houseNumber=22&phonetic=true&savedQuery=&hitsPerPage=10&namePhonetic

Og på http://www.adressesalg.dk/index.php?idxno=724 (under Dansk internet kompagni) er hans nummer 98272190....

Om det så hjælper noget.... tja der er en helt anden sag.
Avatar billede amd Nybegynder
28. april 2003 - 23:49 #2
Haha! fair nok :D det skal prøves imorgen:D
tak for hjælpen :D
Avatar billede amd Nybegynder
29. april 2003 - 14:25 #3
På det ene nummer kommer jeg til at snakke med en, der hedder Kasper, og på det andet kommer jeg til at snakke med en telefonsvarer lignende genstand ;)
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. april 2003 - 14:26 #4
Bare af ren nysgerrighed, hvorfor spilde tid på at få fat i et firma, der ikke har nogen service?

JP
Avatar billede amd Nybegynder
29. april 2003 - 14:27 #5
Fordi jeg faktisk har et hotel jeg betaler for hos dem!
Avatar billede amd Nybegynder
29. april 2003 - 14:27 #6
- og så vil jeg gerne giv den tumpe verdens største skide balle !