Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
28. april 2003 - 21:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pc spillet GENERALS! Comand and Conquer

Har lige købt spillet GENERALS og jeg har problemer med at få installeret det. Når jeg prøver at installere det dukker der en boks op hvori der står *fejl 1327 invalid drive: I/*. ved slet ikke hvad det er og jeg er parat til at give alle mine 405 points væk til den som kan hjælpe mig :D

Og ku slet ik finde et sted at placere spørgsmålet.
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2003 - 21:58 #1
Windows XP?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
28. april 2003 - 21:58 #2
Ja jeg har windows xp.. hvorfor?
Avatar billede mirro Nybegynder
29. april 2003 - 11:07 #3
Hmm, har du plads nok på HD - mener det kræver 1,8 GB :(

Prøv at køre en scandisk på din HD og se om der er fejl på den - det kan være det er derfor !

At du kører XP burde ikke have noget at sige... har det selv og kan sagtens spille Generals :)

Hvor langt kommer den med at installere ??

Mirro
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2003 - 11:56 #4
Ja har 45 GB tilbage..

Den ber efter cd 2 og installere videre og så når den når de 100 % så kommer denne der fejlmeddelelse..
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2003 - 12:33 #6
Kanon bruun, jeg har prøvet at følge det der står på linket, men kan ikke finde der hvor man omdøber bogstaver eller hvad der står. Ka du hjælpe?
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
29. april 2003 - 12:41 #7
Den var ikke til XP. Gør sådan istedet.
To assign, change, or remove a drive letter
Using the Windows interface

Open Computer Management (Local).
In the console tree, click Disk Management.
Where?

Computer Management (Local)
Storage
Disk Management

Right-click a partition, logical drive, or volume, and then click Change Drive Letter and Paths.
Do one of the following:
To assign a drive letter, click Add, click the drive letter you want to use, and then click OK.
To modify a drive letter, click it, click Change, click the drive letter you want to use, and then click OK.
To remove a drive letter, click it, and then click Remove.
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2003 - 12:43 #8
Okay, men ka du oversætte det til dansk er ikke lige mester til engelsk?
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
29. april 2003 - 13:19 #9
tjaah det virkede halvt.. gir dig 200 points.. Kanon bruun..
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
29. april 2003 - 14:16 #10
Jeg sidder desværre med en engelsk XP. Computer Management åbener du ved at højreklikke på Denne Computer, og så skal du vælge det 4. punkt (hos mig hedder det Manage).
Avatar billede aner-intet Nybegynder
02. juni 2003 - 22:45 #11
Nassimdenmark. Hvis du læser Ekspertens regler må du heller ikke give over 200 point. så smut hellere til sharksforum. Træt af folk der bare kommer uden nogen hælp til andre, og samler point op.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
02. juni 2003 - 22:47 #12
Nas. kan du definere halvt lidt mere ? Du lover alle dine point som du heller ikke må også siger du det hjalp halvt du kan bare nøjes med at sige : "Jeg må ikke give flere point end 200" så er den hjemme , ingen grund til LØGNE : )