Avatar billede cka Nybegynder
28. april 2003 - 13:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Office XP problemer

Mit problem er at jeg skal have geninstalleret maskinen.
Men når jeg har installeret Office XP og vil registrer den får jeg at vide at nøglen allerede er i brug. (Har prøvet det på en anden maskine, fik det aldrig løst der.)

Skal jeg hive nøglen ud af windows før jeg geninstallere maskinen. Hvordan gøres dette??

Det skal siges at det er en fuldt lovlig Office XP med lovlig nøgle.
28. april 2003 - 13:52 #1
Vælg muligheden for at registrere via telefon, og forklar Microsoft situationen.
28. april 2003 - 13:55 #2
Da det er en fuldt lovlig version af Office XP er det din registrering af XP, der allerede er registreret.

Du er ikke den første der har problemer og må reinstallere, så Microsoft kender problematikken.