Avatar billede zijco Nybegynder
28. april 2003 - 11:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lavet en plakat

Hej, vi er to gutter, som skal have lavet en plakat til et overordnet emne, nemlig tryghed i fritiden, plakaten skal have størelsen: (højde i mm:420 ; bredde i mm:594)

Vi havde forestillet os, at der på plakaten kunne være noget med nogle børn, som er på en legeplads, eller børn der går på en vej, og er ved at blive kørt over, plakaten skal være en form for en skræmme kampagne..!

Ellers er i velkommen til at komme med jeres egne forslag..!

MVH ZijCo.DK
Avatar billede _michael_ Nybegynder
28. april 2003 - 11:37 #1
Hvad skal plakaten bruges til? Er det noget, I eventuelt er interesseret i at betale for?

/Michael
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2003 - 13:48 #2
Hey....
Hvis i har tid til at vente 2 ugers tid, så kan jeg kikke på det....
Har lavet:
-------------------------------------------------
http://www.vagadesign.dk/htx/ plakat i bunden....
-------------------------------------------------
http://www.vagadesign.dk/tennis/
-------------------------------------------------

MVH
-Tarik
Avatar billede e-man Nybegynder
28. april 2003 - 16:31 #3
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2003 - 16:57 #4
...kan ikke lige se det sjove....
Avatar billede zijco Nybegynder
29. april 2003 - 09:05 #5
well, vi skal aflevere vores projekt fredag d. 2/5-03 så vi har ikke så meget tid.

E-man har du selv lavet den der plakat..?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2003 - 12:25 #6
nå, det er der jo ikke noget at gøre ved... held og lykke.... :-)
Avatar billede zijco Nybegynder
30. april 2003 - 11:34 #7
e-man, jeg kan rigtig godt lide dit forslag, men er der en chance for at jeg kan få den på photoshop fil, så jeg kan redigere i det..?
Avatar billede zijco Nybegynder
02. maj 2003 - 19:30 #8
well, vi har selv konstrueret en plakat, kunne ellers godt have brugt e-man´s plakat, men jeg kunne ikke få den på photoshop fil...