Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP

hejsa, jeg har et problem, da jeg leger lidt med et forum som er lavet i asp. kan man kun få lov til at se det aktivt hvis man har en server der understytter asp???

eller hvordan gør jeg
Avatar billede dk_akj Nybegynder
28. april 2003 - 10:23 #1
Hvis du har w98 installerer du PWS Personal WebServer
Har nu NT w2k eller xp-pro installerer du iis.

Begge dele gøres via kontrolpanel - add remove programs - windows components.

//akj
Avatar billede doodoo Novice
28. april 2003 - 10:23 #2
Ja det kan du... Du kan ikke se koder der ikke understøttes af dit styresystem hvis det ikke er installeret...
Opret & Upload det til friserverplads.dk for at se det, evt.
Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 11:49 #3
hejsa igen tak for hjælpen jeg mente det nok det med iis server kender jeg men vi snakker her om desvære om en ice fujisu teamserver 133mhz lol
så jeg nøjes med at køre win98

undskyld doodoo at du ikke fik point, men jeg kender ikke så meget til eksperten, så jeg aner ikke hvordan jeg skal udgive point men det kommer nok,

PS: er selv it-admin på brundlund skolen i aabenraa
tak for hjælpen alle hygge!!