Avatar billede uhn Nybegynder
22. november 2000 - 08:43 Der er 8 kommentarer

Fejlmeddelelse ved opstart

Ved start af Windows får jeg følgende meddelelse: Filen C:\\Windows\\artgalry.cag, kunne ikke åbnes, \"OK\" herefter Return code 80070570
Filen findes i Windows !
Hvad kan afhjælpe dette ?
Avatar billede devil Nybegynder
22. november 2000 - 08:57 #1
Hvis du har Windows cd\'en kan du bare formatere din computer, og derefter lægge windows ind igen. Så skulle dit problem meget gerne være rettet, hvis ikke, er der højest sandsynlig fejl på Windows cd\'en.Alle din filer kan du enten brænde ned på cder hvis du har brænder eller overføre dem til en anden pcer.

hilsen devil
Avatar billede cstern Nybegynder
22. november 2000 - 09:19 #2
filen hører sandsynligvis til MS Office pakken. Prøv at indsætte Office CDen og vælg den mulighed hvor du kan tilføje eller fjerne komponenter. Find den mulighed der hedder Clipart og fjern denne. Bagefter kan du geninstallere Cliparten, hvis du har behov for det.
Avatar billede franksim Nybegynder
22. november 2000 - 09:28 #3
Find filen og dobbelt klikke på den...

Så soterer den den igen....
Avatar billede cstern Nybegynder
22. november 2000 - 09:33 #4
FRANKSIM: hvad betyder det????
Avatar billede cstern Nybegynder
22. november 2000 - 09:34 #5
Nåeh - jeg skal bare lige pudse brillen... (sorterer)
Avatar billede franksim Nybegynder
22. november 2000 - 09:38 #6
så finder den de klip oplysninger i artgallery igen... som den mangler,,,
Avatar billede franksim Nybegynder
22. november 2000 - 09:44 #7
Find den på OFFICE CD og Kopier den ind i C:\\windows
Avatar billede uhn Nybegynder
22. november 2000 - 18:02 #8
Mange tak for de hurtige svar, desværre var der ingen af forslagene der kunne anvendes, - jeg hører gerne fra jer igen !

mvh
uhn