Avatar billede spar2klub Nybegynder
27. april 2003 - 20:44 Der er 9 kommentarer

Køb af bærbar.. Hvilken?

Hej,

Jeg står og skal ud og købe en bærbar, men jeg ved ikke lige så meget om hvilke mærker der er gode, så kan I hjælpe?

Det skal være i omkring de 10.000...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2003 - 20:50 #1
Hvad skal den bruges til? Det er ret så vigtigt at vide for at kunne hjælpe :)
Avatar billede spar2klub Nybegynder
27. april 2003 - 20:52 #2
det er en som jeg skal bruge til Internet og eller word dokumenter, så det er ikke det store den skal lave.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2003 - 20:55 #3
OK - så vil jeg anbefale en Fujitsu LifeBook c1020 - finder en pris...
Avatar billede spar2klub Nybegynder
27. april 2003 - 21:00 #4
Har kigget på den... og så tænkte jeg lige... får jeg ikke meget lidt til den pris i forhold til den her: http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464578029 ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2003 - 21:22 #5
ok - så må du overveje hvad der er vigtigst - kvalitet/stabilitet kontra ydelse...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2003 - 21:24 #6
Avatar billede tonedialler Nybegynder
28. april 2003 - 20:14 #9
Jeg har den perfekte bærbare til dig!

Dell inspiron 1100

2,0 giga hertz processor
40 gb harddisk
512 mb ddr-ram (DDR-RAM!)
ekstern floppydisk
14 tommer skærm

Pris: 10580kr!

Jeg har selv lige købt denne maskine, og den er UTROLIG god. Den er ekstrem hurtig, og det bedste er faktisk batterilevetiden, som er på intet mindre end
4 timer (4 TIMER!). Du kan få mere information om dette pragteksemplar af en maskine på dells hjemmeside. For de penge du er villig til at betale får du ganske enkelt ikke noget bedre.

mvh. Steffen Kristensen