Avatar billede armin.dk Nybegynder
27. april 2003 - 10:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kommentarer til armin.dk

giv venligst kommentarer med hensyn til design, brugervenlighed etc. om www.armin.dk

http://www.armin.dk
Avatar billede webt Nybegynder
27. april 2003 - 10:57 #1
Generelt er jeg meget imod at man ændre på hvor brugeren kan scrolle, der er i venstre side, bør være i venstre side og ingen andre steder. Kunne måske godt tænke mig at din side var centreret i forhold til browservinduet, sidder med 1600x1200, og derfor er der rigtigt meget sort, og man skal helt op i venstre hjørne for at finde din side, når man nu som regel har fokus mit på siden. Har faktisk ikke noget mod din navigation, men det er så også fordi jeg læste teksten først, ellers tror jeg ikke jeg ville vide hvor jeg sku navigere, men problemet er lidt at når menuen er i den form (dots) så tror jeg også jeg kan trykke på de små firkanter, samt trekanter i hjørnerne, da de jo er i samme stil. din flash ting i bunden... den bliver lidt irriterende i længden måske den bare skulle køre en gang?

synes faktisk designet er meget lækkert og enkelt, selvfølgelig udnytter det ikke skærmen optimalt, men det er jo en smagssag. En ting jeg absolut ikke kan li er at dine sider skifter størrelse, for mig kan det virke lidt forvirende.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. april 2003 - 11:01 #2
De fleste brugere er forsvundet, hvis de ikke kan komme ind på et website inden 7 sekunder. Så du har allerede mistet de fleste brugere.

/per
Avatar billede armin.dk Nybegynder
27. april 2003 - 11:18 #3
per: ja, hvis du har en 56k eller 28k  forbindelse...