Avatar billede bes Nybegynder
26. april 2003 - 21:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

UNDERTEKSTER TIL Windows media player 9!

NU HAR JEG SPURGT SÅ MANGe gANGE OG FÅET MANGE GODE SVAR.. men intet har virket.. så nu er der 200 points til den der kan få lortet til at virke...
Jeg skal have under tekster på mine divx film nå jeg spiller dem i windows media player 9!! HELP
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2003 - 21:16 #1
Avatar billede bgjensen Nybegynder
26. april 2003 - 21:17 #2
kan du ikke bruge programmet DirectVobSub??
Det bruger jeg, men jeg har kun version 8 af media playeren.
Avatar billede bes Nybegynder
26. april 2003 - 21:33 #3
jamen den har jeg men den kan ikke vise undertekster.. den skal måske indstilles?
Avatar billede bgjensen Nybegynder
26. april 2003 - 21:34 #4
har filmen og underteksterne samme navn?
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. april 2003 - 22:14 #5
Brug dog BSPlayer!!!
www.bsplayer.org

Den kan alt det der pjet med undertekster!! :)

//hermandsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2003 - 22:15 #6
Køb dine film med dansk undertekster????!!!
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 22:44 #7
Gir' Hermandsen ret.
Brug BSplayer.
Højreklik på "billedet" vælg åbn undertekster....
og vælg så din .srt/.sub/.txt fil.
VobSub kan også bruges. Så skal du bare sørge for undertekst filen hedder det samme som filmen + de skal også ligge i samme mappe. (f.eks.: hjemmevideo.avi + hjemmevideo.sub)
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
27. april 2003 - 12:22 #8
Du skal hente subviewer http://download.com.com/3000-2194-10134051.html?tag=lst-0-1 og installere det. Så skal filmen og underteksten hedde det samme og være i samme mappe. Så skulle det virke i windows media player 9
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2003 - 12:35 #9
jacob andreasen>> Så virker det jo præcis på samme måde som VobSub ( http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html ).
Fordellen ved VobSub er du også får plug-in med til VirtualDub, så du har mulighed for at reencode dine film med permanente subs.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
27. april 2003 - 12:39 #10
jeg har ikke prøvet vobsub. Men han siger jo at den ikke kan vises. Jeg har prøvet med subviewer i wmp9 og der virker det da.
Avatar billede zeacon Nybegynder
30. april 2003 - 13:42 #11
Okay.. Du starter med at gå ind i din mappe hvor "BEGGE" filer ligger, altså film filen og sub filen..

Fx: The Tuxedo
    The Tuxedo.sub

Den skal bare hedde det samme som filen, og så skal undertekst filen have .sub efter, ligesom exemplet, og så skal de ligge i samme mappe
Avatar billede bes Nybegynder
09. september 2003 - 21:16 #12
æ
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. september 2003 - 00:22 #13
du har fået svar på dit spg. så du er hermed anmeldt!
Avatar billede lauer Nybegynder
10. september 2003 - 13:55 #14
bes, du bør oprette et nyt spørgsmål med det samme, og give de brugere som har svaret på dit spørgsmål point.

  Venlig hilsen
      Machomann - Coadmin
Avatar billede ockholm Nybegynder
25. september 2003 - 22:16 #15
Hvorfor alt d besvær, svar dog manden. Brug Vobsub, medmindre du er til den mere proff. løsning (BSplayer). Med Vobsub, skal du sørge for, at du har film og undertekst liggende i samme mappe, og med samme navn´, hvis bare en af de ting ikke er udfyldt, virker vobsub ikke. Hvis den virker, vil du når du åbner Media Player, se en lille gørn pil i højre hjørne af skærmen, der kan du højreklikke, og ændre på indztillingerne.

1,2 enjoy..
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. oktober 2003 - 12:05 #16
bes>> 1.Advarsel giver (§2.6)
eagleeye / CoAdmin