Avatar billede wip13 Nybegynder
21. august 1999 - 09:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DAT og ASF til MOV

Kender nogen af et program som kan lave ASF og DAT - film om til MOV??
Avatar billede jumper Nybegynder
21. august 1999 - 21:10 #1
Åbenbart ikke ;)

Du kan dog eventuelt kigge ind på http://www.download.com

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
21. august 1999 - 23:33 #2
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. august 1999 - 07:03 #3
nææææ der var ikke noget kharder

Jumper>> det har jeg prøvet helt idiot er jeg tros alt ikke
Avatar billede Slettet bruger
22. august 1999 - 09:26 #4
Hvorfro bruger du ikke en player, som kan klare alle formater. Jeg tror det er en meget vanskelig opgave, at finde et sådan program, som du søger. Lykke til.
Avatar billede chromatiq Nybegynder
22. august 1999 - 12:55 #5
mht. DAT så er DAT blot MPEG 1 i en 2352 bytes/sektor tilstand.. du kan convertere det tilbage til 2048 ved at bruge VCDGEAR (så du har en "normal" .mpg") fil..
Herfra kan du vel bruge et eller andet Apple program til at gemme det i .mov ?
Mht. ASF, er der meget få utils ude endnu..

./cq
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. august 1999 - 14:09 #6
kharder>>jeg vil ikke afspille det. Men putte filmen ind i et tegneprogram, som kun tager *.avi og *.mov filer.

chromatiq>>Så den der *mpg dur heller ikke.
Og iøvrigt bruger jeg ikke Apple
Avatar billede chromatiq Nybegynder
22. august 1999 - 14:14 #7
Wip, det jeg mente var bare at hvis du har det som mpeg1 kan du formodentlig konvertere det til MOV (er det ikke Apple's Movie format ?) og derfra hente det ind i dit tegneprogram ?
Prøv at checke http://www.slinker.com/tools/files/smartvid.zip - se om det kan hvad du vil..

./cq
Avatar billede anke Nybegynder
23. august 1999 - 16:07 #8
Kan du ikke bruge et af de værktøjer der er her: http://www.microsoft.com/netshow/howto/tools.htm
/Anke
Avatar billede wip13 Nybegynder
28. august 1999 - 09:46 #9
nå...
Avatar billede jumper Nybegynder
28. august 1999 - 12:44 #10
Sikke flink du er, stiller et spørgsål og får svar, og så lukker du bare spørgsmålet...

/Thor