Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
26. april 2003 - 17:31 Der er 2 kommentarer

Problemer med front usb

Jeg har lige købt et ASUS A7V8X-X bundkort. Jeg har også købt et Aopen H500A Kabinet med front usb. Nu er problemer jo om den er sat rigtigt til. Det er i hvet tilfælde kun den øverste der virker. Hvad tror I jeg skal gøre??
Avatar billede kenp Novice
26. april 2003 - 18:14 #1
har du prøvet at vende kablet om på bundkortet på den nederste?
Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 10:32 #2
1. tjæk lige din manual.
2. tjæk om det er usb 1.1 eller 2.0 (i manual)
3. find ben 1. på usb kabel og tilslut på bundkort ved ben 1.
4. ligeledes til front men den er vel allerrede tilsluttet.
5. tjæk om der er en jumper der skal flyttes i manual for at enable usb på bundkort, nogle bundkort kan ikke køre med usb bagved mens den køre med på fronten.
6. installer drivers til bundkort.
kan ikke lige komme med flere løsninger lige nu lol.