Avatar billede theblood2 Nybegynder
26. april 2003 - 16:04 Der er 3 kommentarer

Setup

Hej, jeg ved ikke om det her, har noget med windows 2000 server at gøre, men jeg spørger alligevel:

når jeg installerer Windows 2000 Server og skal boot op med computeren, kommer den med fejlen:

A Disk read error occured.

Kan i svarer mig hvad der er galt? Det kan ikke være HDD'en, da jeg har prøvet at instlalerer windows på den, på den anden computer. Der virker det ok, og den gider godt at boot upm uden fejl.
Avatar billede chillimann Nybegynder
28. april 2003 - 13:00 #1
hmm, har du original af windows 2000 server og kan du boote fra cd!!

prøv evnt. at sætte en win98 boot i og skift cd når den er bootet med cd-rom

dernæst skriver du eks. du står her D:\cd i386
du står her D:\i386\ og skriver (winnt)

hvis det ikke er svar nok, skal jeg lige bruge lidt mere info m8, må smutte fra nette nu men kommer igen i morgen
Avatar billede skat3r Nybegynder
28. april 2003 - 15:10 #2
hmm det kan være en fejl i installationen men hvis du har et andet windows kan du bare installere der og så kan du, installere win2000 oven i det bliver lige så godt ig lige så stabilt. så når du har installeret det og hvis du vil bruger det som server vil jeg sige at du skulle bruger server programmet win2003 server der er mange pakker intigreret og den kan en masse syge ting
Avatar billede theblood2 Nybegynder
28. april 2003 - 17:41 #3
Hey, jeg har fået det til at virke igen, og ja jeg har original windows 2000 og jeg kan boot fra CD. Det var mit netkort som var mere eller mindre fucket up :o)) Men tak begge!