Avatar billede smok Nybegynder
26. april 2003 - 14:15 Der er 5 kommentarer

Christofides Algoritme

Hej alle ..

Er der nogen der har noget pseudo kode eller kildekode til Christofides algoritme... Links til information kan også bruges... Jeg har dog søgt mange steder, men det viser sig at det ofte er de matematiske beviser for algoritmens korrekthed jeg finder. ...

Mvh. Smok
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2003 - 15:18 #1
Det er sgu også svært at finde !

Ifølge:
  http://www.or.deis.unibo.it/research_pages/tspsoft.html
så skulle:
  ftp://www.mathematik.uni-kl.de/pub/Math/ORSEP/VOLGENAN.ZIP
indeholde noget Pascal kode til det !
Avatar billede arne_v Ekspert
30. april 2003 - 22:03 #2
Kunne du bruge linket ?
Avatar billede smok Nybegynder
30. april 2003 - 22:49 #3
Hej Arne ... jeg kendte til linket i forvejen, så nej .. det løste ikke mit problem. problemet med linket er at koden der henvises til er forholdsvis uoverskuelig og algoritmen er en variant af den originale. koden er tilmed meget dårlig dokumenteret.

mvh. Smok
Avatar billede smok Nybegynder
23. november 2003 - 11:57 #4
Lukker denne ...
Avatar billede smok Nybegynder
23. november 2003 - 11:58 #5
hmm