Avatar billede fagghunter Nybegynder
26. april 2003 - 13:23 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Mine første Wallpapers

Hey eksperter!
Jeg vil bare vide hvad i synes om dem!
Her er links til mine første Wallpapers:

http://iax.users.whitehat.dk/water.jpg
http://iax.users.whitehat.dk/matrix.jpg
http://iax.users.whitehat.dk/matrix2.jpg

//FagGHuNTeR
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. april 2003 - 13:26 #1
prøv at lave dem færdig.

Det ligner jo noget du har taget direkte ud fra en tutorial. Og hvis jeg ikke tager helt fejl er det hvad du har gjodt :)

Det er der jo ikke den store kunst i, kunsten er at lave dem personlige ;)
Avatar billede esurk Nybegynder
26. april 2003 - 15:20 #2
Det er ikke så tosset igen men du skal "bare" øve dig lidt mere så er den i hus når du har fået det lært :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. april 2003 - 16:34 #3
Jamen jeg synes da de er ok, men vil give michael-k lidt ret i at det ligner meget noget tutorial. Jeg kunne f.eks. aldrig finde på at bruge nogen af dem.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
26. april 2003 - 22:18 #4
Helt enige med michael og jakob, dog syntes jeg virkelig at MARTIX2 fanger øjet! Det virker virkelig som om man flyver gennem matrix universet!

Water ligner dog alt for meget en gang lallede effekter derer proppet sammen, og så kom det tilfældigvis til at ligne vand. ked af at sige det efter at have set MATRIX2.

2 råd (efter min mening)

1. Drop det der MATRIX i midten af det hele. Det forstyrre og ser ikke alt for smart ud. Gør teksten mindre, og mere sløret. Giv den derefter en mørkegrøn glans uden om teksten. Så ville det nok blive godt.

2. Drop dit navn i bunden. Personligt syntes jeg ikke at der er noget mere irreterende end et fucking navn i bunde at wallpaperet. HVIS du absolut er bange for at folk vil stjæle det, så lav det så småt, at det bliver dækket at windows start linje (den i bunden hvor uret og start knappen er).
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 22:25 #5
--> Zpeakerz
Det du siger om water er dog ikke helt rigtigt... hvis du gad at kigge dit photoshop mere igennem, ville du lære at vand ikke er noget problem!

Men ellers er de meget pæne! Lidt for tutorial-agtige! Der er alt for mange der laver vand og matrix, har set mange lignende baggrunde, men hvis du selv er kommet frem til resultaterne er de meget fede!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
26. april 2003 - 22:32 #6
--> e-man
Hvis du nu læste ordentligt igennem mit indlæg, vil du se at jeg ikke siger at det er den måde det er lavet på. Det LIGNER bare. ;)

ps. tjeck din mail
Avatar billede nielsmo Nybegynder
27. april 2003 - 18:36 #7
de er sq blærede
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
27. april 2003 - 19:23 #8
Uh ja 4 points til farmand! YEAH!