Avatar billede mj1988 Nybegynder
26. april 2003 - 13:04 Der er 10 kommentarer

Okay hvilken mobil er så bedst af alle???

Okay hvilken mobil er så bedst af alle??? den skal helst være lille med farveskærm og mange sjove spil. Jeg er en gandske aldmindelig dreng der skal konfirmationerres og ved ikke hvilken mobil jeg skal vælg. Kan i ikke hjælpe mig jeg vil meget gerne have i laver en top 3! Så ved jeg hvilke tre der er bedst.
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. april 2003 - 13:11 #1
Nu er det nok lidt svært at vide hvad for en der er bedst, da de fleste formodentligt ikke har prøve dem alle ;)

Mit eget bud er nokia 3310  Men det er nok fordi jeg kun har haft den samt 3210eren ;)

Nå nok om det, kan du vente lidt kan du købe den her når den kommer på market, så kan du sidde og spille computer spil på din mobil. http://www.n-gage.com/n-gage/home.html

Men den kommer nok til at koste rimeligt ;)
Avatar billede ip_admi Nybegynder
26. april 2003 - 13:13 #2
weeee.. 3310 styrer..
Avatar billede mj1988 Nybegynder
26. april 2003 - 13:15 #3
jamen helst med farve skærm. og tak Michael-k men hvornår kommer den på markedet og hvad kommer den til at koste???
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. april 2003 - 13:18 #4
kommer i slutningen af 2003 står der, om det også gælder danmark ved jeg ikke.

Den kommer nok til at koste en del kunne jeg forestille mig. Måske mellem 5-10.000 kr. Måske skudt ved siden af, er ikke så meget til mobiltelefoner, men må da sige efter jeg har set den, er det da begyndt at blive spændende. Ihvertfal mere spændende end at sidde og spille snake ;)
Avatar billede mj1988 Nybegynder
26. april 2003 - 13:19 #5
ja
Avatar billede csuperman Nybegynder
26. april 2003 - 23:19 #6
En god konfimationsgave ville være en 3510i, synes jeg.
http://www.nokia.dk/phones/3510i/

Frisk design, god farveskærm og nogle gode spil. Og du kan vist nok hente nye spil ned, da den understøtter JAVA.

Ellers er der en Sony Ericsson T310.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=gis&Redir=template%3DP1%26B%3Die%26CID%3D105%26start%3D0

Kender ikke det store til denne eller nogen anden S/E-tlf., da jeg er Nokia-mand :-) Men tror da ikke den er helt dårlig. Ligner også et godt bud på en ungdomstelefon. Med gode spil-muligheder og en god farveskærm.

Hvis du skal op i den lidt dyrere ende, så er der en, som michael-k skriver, N-GaGe. Prisen bliver en del højere end de to andre, og der er et stykke tid til den kommer på marked.

Mvh.
Csuperman.
Avatar billede jedi_wannabee Nybegynder
22. juni 2003 - 12:48 #7
Hvis det er spil du er ude efter, så skal det være 3650/7650 eller en anden telefon som understøtter Java eller SymbianOS. Jeg henter MANGE spil ned på min 3650. Men telefonen ligger også i den dyre ende (2500 - 3500 kr)
Avatar billede jedi_wannabee Nybegynder
22. juni 2003 - 12:49 #8
Nårh ja.. sorry.. den skulle være lille.. Men så bliver det 7250. Men så er prisen liiidt højere..
Avatar billede csuperman Nybegynder
24. juni 2003 - 17:53 #9
Er du ikke snart blevet konfirmeret??? Eller er det først til næste år ;-)
Avatar billede homedude Nybegynder
26. juni 2003 - 01:25 #10
en sonny ericsson t 310 er at andbefalde