Avatar billede jan_amdi Nybegynder
26. april 2003 - 11:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Distribution af VBA i Outlook

Hejsa

Jeg skal lave en makro i Outlook, som skal distribueres ud til en masse personer.
Men hvor gemmer Outlook koden? Og hvordan distribuerer jeg den videre til andre?
I Word er det jo bare en dot og Excel en xla, men hvad med Outlook.
Findes der et fælles sted som jeg kan placere koden, som så vil blive indlæst automatisk ved opstart - på samme måde som i Word?

Med venlig hilsen
Jan Amdi
Avatar billede don_z Nybegynder
26. april 2003 - 11:57 #1
Du skal gemme den som .rtf
Avatar billede don_z Nybegynder
26. april 2003 - 11:58 #2
Undskyld jeg tror jeg misforstod, sorry.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 12:01 #3
Makroer ligger i vbaProject.OTM
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 12:04 #4
Mon ikke du kan hente lidt hjælp her. Det er ikke så ligetil at distribuere makroer i Outlook som i word og excel.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 12:13 #5
Jeg fandt lige denne artikel omkring problemet. Der henvises til at lave en com-addin. har ikke haft tid til at læse den, men det har du sikkert ;-)
Avatar billede jan_amdi Nybegynder
26. april 2003 - 12:22 #6
Tak for svaret hov-sa, nu har jeg noget at arbejde videre med.
Du skriver om en artikel, men har ikke sendt noget link med.

- Jam :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 14:57 #7