Avatar billede kimwitt Nybegynder
26. april 2003 - 09:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyden er meget lav

Jeg har nu siddet og rodet en del med mit MSI TV @nywhere. Men når jeg prøver at grabbe/rippe en sekvens fra TV/VCR, er lyden utroligt lav. Jeg har ædret input styrken til max i lydindstillingerne og programmet står til at optage med fuld styrke også. Men når jeg så prøver at afspille den fil jeg har gemt på disken, skal jeg så skrue op med over det dobbelte af hvad den plejer at stå på, det må man da kunne finde en løsning på ?
Avatar billede kimwitt Nybegynder
26. april 2003 - 09:44 #1
Det skal lige siges at lyden er fin nok hvis jeg bare ser TV/VCR over copmuteren, det er først når jeg skal optage det går galt.
Avatar billede bentn Nybegynder
26. april 2003 - 14:23 #2
lytter med...har lign. prob.
Avatar billede kimwitt Nybegynder
17. juni 2003 - 13:43 #3
afsluttet