Avatar billede eskeeske Nybegynder
26. april 2003 - 01:13 Der er 6 kommentarer

En underlig ting

På hjemmesiden http://www.atriax.dk/domains.phtml?action=top

Står der at amitech betaler 250.000 per år for domænet http://www.edb-priser.dk (med bindestreg)

Men http://www.edb-priser.dk giver en fejlmeddelese.

Er der ikke noget mugent ved det der :http://www.atriax.dk

??
Avatar billede justme Nybegynder
26. april 2003 - 01:20 #1
F i s k? Hvilken fejl?
Måske er det heller ikke det rigtige forum du benytter?
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2003 - 02:05 #2
<ole>

Hvad er der underligt i det? Er det fejlen, du mener, er det fordi, der ligger et tåbeligt script på siden, der inkluderes i framesettet.

Er det prisen, du finder underlig? Det koster det at leje et domænenavn hos en domænehaj.

Jeg har svært ved at se, hvad dit spm. laver i denne kategori  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 16:52 #3
Forstår det heller ikke!

som ole siger er det med fejlen bare et ubetydeligt script sikkert! Der er jo egentlig ikke noget galt!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
26. april 2003 - 18:14 #4
Grunden til at ami-tech vil have det domæne er selvfølgelig på grund af ligheden til edbpriser.dk, der er et site som sammenligner priser på forskelligt hardware hos landets forhandlere. Om de får nok kunder gennem butikken til at retfærdiggøre 250000 per år skal jeg være usagt. Selvom alle 80000 besøgende rent faktisk besøgte siden for at købe hos ami-tech (hvad de næppe gør) skal de have en avance på mindst 3 kr minus drift pr klik for at det kan betale sig.
Sjovt nok ranker Ejendomsvudering.dk næsten lige så højt som Ejendomsvurdering.dk, fordi danske ikke kan stave om deres liv afhængte af det.
Avatar billede eskeeske Nybegynder
26. april 2003 - 18:26 #5
Underligt at 1/3 af de 200 mennesker per dag som skriver www.ejendomsvurdering.dk i deres browser staver forkert og skriver www.ejendomsvudering.dk.
Avatar billede olebole Juniormester
27. april 2003 - 11:15 #6
Nej, det er ikke så mærkeligt. Man må f.eks. gå udfra, at mange brugere på Eksperten ofte skriver en adresse i en browser. Hvis du kikker på stavning på E, vil du ikke længere undre dig.
Dels er der masser af slåfejl - men så sandelig også mange sdavøfajl. Udfra dit eget spm. at dømme, ville du ende et forkert sted ved www.fejlmeddelelse.dk og www.muggent.dk  :)

Dansgere _kan_ igge sdavø ...!  ;o)
/mvh