Avatar billede dolphin Nybegynder
21. november 2000 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Prisliste med fold ud underpunkter incl. udfyldningsfelter

Jeg har det problem at jeg skal fremstille en prisliste på en webserver, hvor man skal kunne bestille fra, pristlisten er en liste med 50 hovedpunkter med hver 5-10 underpunkter.

Er der nogle der har en ide/forslag/henvisning til hvordan jeg løser mit problem??
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. november 2000 - 17:41 #1
lav en html side med de 50 hovedpunket. Klikker man på et hovedpunkt får man en side med underpunkter. Klikker man på underpunkterne eller et ikon ved siden af så ligges denne vare i en indkøbskurv.

Husk at lav et link tilbage til siden med hovedpunkterne på alle sider med underpunkter.
Avatar billede e30 Nybegynder
21. november 2000 - 17:46 #2
På websitet www.synonym.dk kan du gratis lave et proffesionelt betalingssite.

Det er helt klart et kik værd!!!
:-)
Avatar billede dolphin Nybegynder
21. november 2000 - 17:56 #3
Hej e30! jeg ville også gerne have givet dig 60p men jeg ved ikke hvordan man deler points.

Jeg kigger på svarene - tak skal I have.
Avatar billede dolphin Nybegynder
22. november 2000 - 10:08 #4
Tak for jeres svar, problemet med www.synonym.dk er at det er en \"fremmed\" server min min prisliste SKAL ligge på min egen server og i et password beskyttet område.

Dolphin