Avatar billede maagen Nybegynder
21. november 2000 - 17:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny funktionalitet

Hej Eksperten

Jeg har bemærket at der i nogle spørgsmål er kommentaren \"lytter lige med\". Jeg har selv brugt den en gang eller to, men der er faktisk flere spørgsmål hvor jeg egentlig gerne kunne lytte med - helt anonymt.

Kunne man ikke få muligheden for at lytte med - feks med en lille \"lyt med\" neden under \"tip en ven\"?
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 17:24 #1
du kan lytte med ved bare at trykke på udfør uden at skrive noget - Så er du en anonym lytter LOL
Avatar billede blood Nybegynder
21. november 2000 - 17:26 #2
Du skal lige huske at det skal være en \"Kommentar\" og ikke \"Svar\"
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. november 2000 - 19:32 #3
denboj>>det virker altså ikke altid! jeg har gjort det nogen gange efterhånden og har lagt mærke til at det altså ikke fungerer ordentligt! ved ikke om det fordi jeg bruger IE 5.5 eller om det skyldes en anden ting?!?
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 23:07 #4
hmm de gange jeg har prøvet her på det sidste har det nu fungeret - men da den efterhånden småaldrene forige nye ekspert blev lanceret var der en stund hvor det ikke virkede
Avatar billede maagen Nybegynder
22. november 2000 - 10:07 #5
Hvis man kan gøre det med en kommentar uden tekst, så vil jeg da betegne det som en skjult funktionalitet.... Jeg har i hvert fald ikke set den dokumenteret nogen steder? Jeg synes det vil være smart at vise at den er der - og hvis den allerede er der ville det vel være en smal sag at lave den synlig.

Det kunne jo ogå gøres med en lytte-knap ovenover udfør knappen.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2000 - 11:12 #6
Hvorfor, når det andet virker. jo flere fiksfakserier på siden jo længere tid tager det at loade. Det skal da være så enkelt som muligt.
Endvider fremgår det af siden funktionen er ikke skjult hvis du ser lige unden indput feltet.
Avatar billede maagen Nybegynder
22. november 2000 - 11:34 #7
Jeg er helt enig med dig kharder - siden skal være så enkel så mulig.

At funktionen ikke er skjult - tjaa - jeg kan det godt følge dit argument med at man kan se det lille kryds under input feltet. Men det ligger stadig op til at der skal skrives i inputfeltet. Det er ikke indlysende at man bare kan trykke på udfør uden at skrive noget. Hvorfor skulle der så ellers være nogen der skriver \"lytter lige med\"? Jeg skriver blandt andet \"lytter lige med\" for ikke bare at poste et tomt indlæg - det virker jo også dumt - og når man ikke ved hvad der sker skriver man bare at man lytter. Selvfølgelig er det unødvendigt at lave en knap til det hvis alle er opmærksomme på det - men det er alle jo ikke.

Med enkeltheden som argument er der jo andre ting på siden man burde overveje om de skulle fjernes. Her tænker jeg blandt andet på \"opdater siden\" - det kan man jo bruge Browserens knap til...
Avatar billede admin Novice
24. november 2000 - 09:35 #8
vi laver en smartere, mere logisk, funktion til det. Men der går lidt tid...
Avatar billede maagen Nybegynder
24. november 2000 - 10:27 #9
Det lyder spændende... Kan du løfte sløret?