Avatar billede vqlse Nybegynder
25. april 2003 - 21:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Need Help! Cs

Hej, for det første vil jeg spørge om det er det rigtige sted jeg har postet dette spg. ?? (da jeg er ny her :D) -> Hej jeg har brug for hjælp til et logo som på denne hjemmeside www.clan-affe.dk (det øverste) .. jeg har Photoshop 7.0 (full version) på engelsk, men er n00b til det... så hvis du evt. bare har en totorial eller lign. vil jeg blive rigtig glad :D
Avatar billede vqlse Nybegynder
25. april 2003 - 22:24 #1
80 point til den der kan give en totorial til et freeware pro. eller lign som jeg kan lave det i... I må også gerne komme med eks., hvis jeg kan lide det kan det jo være i får 110 point :D
Avatar billede paviuz Nybegynder
25. april 2003 - 23:17 #2
Avatar billede paviuz Nybegynder
25. april 2003 - 23:18 #3
lol, popit = www.prodic.dk :D
Avatar billede vqlse Nybegynder
26. april 2003 - 15:37 #4
Jeg har været begge steder, og det er jeg ikke blevet ret meget klogere af..
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 15:55 #5
Du skal ikke regne med at der ligger en tutorial på nettet til hvordan du laver et banner/logo med CS...

De tutorials på nettet, viser for det meste, hvordan du kan bruge de forskellige værktøjer til at opnå et godt resultateller en god effekt, og så er du selv nødt til at sætte alle billederne o.lign. sammen!

Så du skal ikke regne med at finde en tutorial til et cs-logo/banner!
Avatar billede vqlse Nybegynder
26. april 2003 - 15:58 #6
hmm.. k - men har sQ lidt svært ved at forstå betydningen af værktøjet.. (da jeg kun er 13..) Men kan du anbefale et sted hvor jeg kan lære at bruge værktøjerne ??
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 16:21 #7
jeg er da kun 15! og jeg begynste da jeg var i din alder!

Det letteste er at kigge lidt på de forskellige tutorials...
http://www.prodic.dk/ har både tutorials og forklaring af værktøjer... den side har hjulpet mig meget!

Bagefter er det bare at prøve sig frem!!!
Avatar billede vqlse Nybegynder
26. april 2003 - 16:23 #8
k, det er en start .. tak
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 20:06 #9
Og hvis du vil ha det som et svar så værsgo!

Det letteste er at kigge lidt på de forskellige tutorials...
http://www.prodic.dk/ har både tutorials og forklaring af værktøjer... den side har hjulpet mig meget!

Bagefter er det bare at prøve sig frem!!!
Avatar billede vqlse Nybegynder
26. april 2003 - 21:38 #10
Så har du fået dine point
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 22:16 #11
Jo tak!