Avatar billede heyde Nybegynder
25. april 2003 - 17:11 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

komponenter hos b-one

Jeg har lige oprettet et domæne hos www.b-one.nu. Bagefter læser jeg så herinde hvor mange klager folk har over dem - ups...

Nå, men mit spørgsmål er: Er der nogen der kan fortælle mig hvilke komponenter de har installeret på deres server? Jeg har brug for JMail, aspSmartUpload og AspImage, men har ikke kunnet finde noget information noget sted på b-one's hjemmeside.

Overvejer seriøst at skifte til Adactive.dk efter én dag hos b-one. Det er jo bare ikke helt samme pris, hvis man vil køre MySQL :(
Avatar billede sthen Nybegynder
25. april 2003 - 17:16 #1
Inden du skifter til adactive.dk, så tjek lige her også:
www.dht.dk
Stort set samme pris, og en perfekt service.
Avatar billede grunken Nybegynder
25. april 2003 - 17:16 #2
Glem alt om for mange komponenter hos b-one, dem du nævner har de IKKE, inden man tilmelder sig b-one.nu, skal man bare gøre sig klart om man vil kode ASP eller PHP.

Men ASPmail eksisteret :)

Men ikke alle komponenter er lige til at installere da det hele ligger på en linuxserver, koder du php er b-one et godt valg, men ellers lidt besværligt :)
Avatar billede jakki Nybegynder
25. april 2003 - 20:04 #3
B-one har ikke de komponenter du søger måske du skulle kikke forbi

www.secnet.dk de har det du søger og kvaliteten er i top
Avatar billede heyde Nybegynder
25. april 2003 - 20:21 #4
Grunken: Skriver du ikke lige et svar? Så fordeler jeg pointene mellem dig og jakki...
Avatar billede skildpadden Nybegynder
25. april 2003 - 22:44 #5
Tag et kig på www.danskewww.dk - her har du mulighed for at prøve dem af i 14 dage inden du skal ligge nogen penge på bordet...
Avatar billede postndk Nybegynder
25. april 2003 - 22:46 #6
Avatar billede x-plo Nybegynder
25. april 2003 - 23:14 #7
web10.dk - de tilbyder mere end b-one, til næsten samme pris (de er 1 krone dyrere)
Avatar billede heyde Nybegynder
26. april 2003 - 00:11 #8
Tak for kommentarene. Jeg vil kigge lidt på dem hvis/når jeg skifter udbyder.
Avatar billede grunken Nybegynder
26. april 2003 - 02:15 #9
svar :)