Avatar billede nokke Nybegynder
21. november 2000 - 15:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Menu og bestillingsseddel

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg laver en menu, som \"åbner\" sig og der kommer underpunkter, når man kører musen henover? Noget a la menuen på TV2\'s hjemmeside.

Jeg arbejder i Adobe\'s GoLive program - og har aldrig arbejdet med Java eller lign.

Så skal jeg også have lavet en bestillingsformular, som sendes videre til en E-mail adresse (det er til en hjemmeside jeg skal lave for en virksomhed).

HJÆLP modtages med kyshånd ;-) HELST via E-mail, da jeg ikke så tit er herinde...

Nokke
cherocco@yahoo.dk
Avatar billede disky Nybegynder
21. november 2000 - 15:19 #1
Menuen laves i Javascript og ikke i Java :-)

Det andet krævet noget på serveren, f.eks. en Java Bean som sender en email for dig.

Hvad for en server kører du på og hvad har du adgang til af script sprog ?
Avatar billede kla Nybegynder
22. november 2000 - 08:45 #2
Du kan finde en masse forskellige ting bl.a. nogle menuer på denne side http://www.bratta.com/
Mvh KLA
Avatar billede nokke Nybegynder
22. november 2000 - 09:05 #3
Disky - som jeg skrev så har jeg aldrig arbejdet med Java (eller JavaScript) *SSS*

Jeg aner desværre ikke hvilken server det er... eller hvad script sprog er ;-(

Men tak for Jeres svar!
Avatar billede nokke Nybegynder
22. november 2000 - 09:08 #4
Hvad er det for noget med at avise eller acceptere? Har det noget at gøre med pointsystemet, som jeg stadig ikke helt har fundet ud af hvordan det fungerer?

;0)
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2000 - 09:24 #5
nokke: syntes åbenbart mit svar kunne besvare hans spørgsmål best muligt, derfor accepterer han det.
De point han så har tilbudt for et svar har jeg nu fået på min konto, og de er trukket fra hans konto :-)

Nokke:
Du kan sikkert ret nemt \'låne\' den fra TV2\'s side
Avatar billede nokke Nybegynder
22. november 2000 - 12:36 #6
Nokke er en \"hun\"... og ikke en \"han\" :-)
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2000 - 12:44 #7
ups, der jokkede jeg hvis i spinaten :-)

Det må du unskylde :)
Avatar billede nokke Nybegynder
22. november 2000 - 15:09 #8
Det er helt okay ;-)

Stadig ingen konkrete oplysninger, som jeg kan bruge ti noget?? *SSS*