Avatar billede baronen20 Nybegynder
25. april 2003 - 08:38 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Nyt design

Så har jeg (endnu en gang) lavet designet om på min hjemmeside.

Det er en privat hjemmeside, så det er ikke indeholdet der skal vurderes, kun designet.

Jeg er kun 95% tilfreds med grafikken i toppen. Det ser lidt tomt ud de første 50-100 pixel fra oven. Så evt. forslag modtages gerne!

Nå, her er et link:

www.b4r0n3n.dk
Avatar billede boris Mester
25. april 2003 - 08:52 #1
Jeg synes ikke, det gør noget, at det ser lidt tomt ud i toppen.

Den optræder harmonisk nok, hvis det er den slags lidt dystre sider man kan lide.

Jeg har kun een ting at kritisere, men jeg synes også den er alvorlig:
Du har ikke i ringeste grad gjort noget for at fylde skærmen ud, hvilket efter min mening grænser til en dødssynd. Selv i en 800 skærm er der mørke til højre og venstre. I en 1024 skærm er der masser af mørke både til venstre og højre, mens selve siden til gengæld bliver lidt lille og gnidret.
Lav det om, så har du noget der er værd at arbejde videre med.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. april 2003 - 12:07 #2
(1) Synes ikke der er nogen der virker tomt, synes mere det virker lidt samme pressen. Logoet er presset helt op i toppen, synes du skal lave nogle pixels mellem rum, fra top til logo.

(2) Det er meget svært at læse hvad der står i banneret (B3RON3N.dk) kan kun se det fordi det også står som titel. Det skyldes både baggrund, font, men også at du blander bogstaver og tal sammen.

(3) En ok menu, der er let at anvende

(4) Kan godt lide dit "slogan" : "Denne side er smittefarlig! Surfing på eget ansvar"

(5) Farverne du har brugt på siden er meget mørke. Kunne godt tænke mig at du et eller andet sted prøver at blande en lys farve ind, tror det kunne give en god effekt, måske som en slags skygge på banner-teksten.
Brug evt www.colorschemer.com/online/
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. april 2003 - 17:53 #3
syntes det er et fedt design. Dog til et almindelig portfolio rykker det nok ikke så vildt.

Var det til en teenage clan side eller til anden form for hjerne dødt skyde spil ville det nok holde.

Men det kan sagtens komme til at holde, det kræver så som jakob også er inde på lidt farver.  Det behøves ikke være det vilde, men måske lidt rød og måske blå farvespil i toppen ville være lækkert, tror jeg.

Noget andet er indholdet.
I sin tid fik vi tudet øerne af med at vi skulle begrænse vores indhold til personlig sider, da det var et hit at have en masse uden at have noget.
Her tænker jeg på din computer, din mobiltelefon, fjern messanger, downloads og jeg skal komme efter dig.  Det er nok noget folk er rimelig lige glade med, da deres mål nok er at de vil se hvem du er, når de besøger din side.
Computer og mobiltelefon kunne du evt have under personlig info.  Men et link for sige lyder tåbeligt.  :)

Det var vist det.
Avatar billede baronen20 Nybegynder
31. juli 2003 - 21:48 #4
Tak...