Avatar billede shadowdance Nybegynder
25. april 2003 - 06:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilbagevendende idiotfejl i DW

Jeg får pres over DW engang imellem.

Jeg arbejder med templates, og der sker nogle gange det, at når jeg går ind og håndkoder noget HTML eller ASP, så ved tryk på CTRL+TAB markerer den en eller anden fejl, og så fjerner den min kode.

Det ville være til, bare minimalt at tolerere, hvis min kode på en eller anden måde var forkert. Men i mange tilfælde er den korrekt. Hvorfor brokker den sig så? Og kan man evt slå dens misforståede debugging fra???
Avatar billede 040471 Nybegynder
25. april 2003 - 08:17 #1
Hvilken version af Dw bruger du?

040471
Avatar billede shadowdance Nybegynder
26. april 2003 - 18:28 #2
DW 4...
Avatar billede shadowdance Nybegynder
07. januar 2004 - 21:38 #3
Jeg lukker spg.
Avatar billede shadowdance Nybegynder
07. januar 2004 - 21:38 #4
Jeg lukker...