Avatar billede ark Nybegynder
24. april 2003 - 16:49 Der er 3 kommentarer

WinVNC-Sletning

hej!

jeg sidder her med et problem...

jeg får et program op, hver gang jeg starter computeren. WinVNC, og hvis det ringer en klokke er det fordi det har været oppe før. jeg har bare prøvet de ting igennem, men ingen af dem virkede... jeg ved efterhånden lidt om programmet, da jeg har lavet lidt research for at se hvad det var, og måder at slette det på. men jeg kan ikke finde nogle. jeg kan ikke finde det i tilføj/fjern programmer-listen, ikke hvis jeg søger på .exe-filen, og ikke ved at kigge registreringsdatabasen igennem (jo, reg'sne er der, men jeg kan ikke finde programmet via dem)

håber der er nogel der kan hjælpe.

Ark
Avatar billede ionado Nybegynder
24. april 2003 - 17:07 #1
Under \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\  i registreringsdatabasen
er der nogle mappe der starter med run. Måske er WinVNC i en af de mapper som string.
Avatar billede kenp Novice
24. april 2003 - 21:37 #2
prøv at kigge i denne mappe på din computer

C:\Programmer\TridiaVNC\win32 <- der ligger programmet på min computer, samt i din start menu
Avatar billede ark Nybegynder
26. april 2003 - 13:39 #3
sorry... neither of them helps... :(