Avatar billede hutchicutt Nybegynder
24. april 2003 - 13:18 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Billigt og godt domaine

Jeg har Tiscali idag, men er sur på dem (svarer aldrig på spørgsmål) plus at jeg har hørt at de forholdsvis dyre. Har brug for middelstort domaine (.dk) plus at have mailkonto hos dem (eller hvad nu de rigtige termer er for de her ting :~)
Avatar billede jaxesvinet Nybegynder
24. april 2003 - 13:22 #1
Jeg kan anbefale dig www.danbbs.dk. De er ikke så dyre og det virker perfekt. Vi har domæne og 24 mails der.
Avatar billede donwang Nybegynder
24. april 2003 - 13:22 #2
Avatar billede 1nsane Nybegynder
24. april 2003 - 13:23 #3
http://www.wannafind.dk/

jeg tror de har hvad du mangler de skulle være ret gode og billige
Avatar billede 1nsane Nybegynder
24. april 2003 - 13:23 #4
LOL samme svar cirka
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. april 2003 - 13:25 #5
hold dig fra wannafind de er skod
Avatar billede jensendk Nybegynder
24. april 2003 - 13:26 #6
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. april 2003 - 13:26 #7
hold dig fra wannafind de er skod <- hvor jeg bare elsker så veldokumenterede udsagn....
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. april 2003 - 13:26 #8
Hvis man udelukkende kigger på domæne priserne, så er det billigste sted at handle hos www.1klik.dk

Nogle gode og forholdsvis billige steder at få hosted sin side kunne være:

www.freepaq.dk
www.cliche.dk
www.web2u.dk/
www.starthotel.dk
www.secnet.dk
www.struer.net
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
24. april 2003 - 13:28 #9
Jeg arbejder selv her, og kan yde support via telefon, e-mail, icq, msn.

http://www.comsupport.dk/produkt.phtml?side=hotel

2 x 1000 Mbit forbindelse

Der er det hele, og webmail og mail administration osv.

vi er små og sikre.

Skal til møde, kommer senere.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
24. april 2003 - 13:29 #10
game_tracker > Hold dig fra tåbelige udtalelser !

"De er Skod" er dog et af de bedste argumenter, jeg har hørt...

Jeg har været kunder hos Wannafind.dk i et par år og har været tilfreds med både deres priser, kvalitet og service...

DGP
Avatar billede dittlau Nybegynder
24. april 2003 - 13:32 #11
Kan ikke anbefale www.cliche.dk. Har selv et par domæner liggende og har en del problemer. Desuden har de ikke planer om at understøtte .NET i nærmeste fremtid.
Af problemer kan nævnes:
  1. Ofte mail problemer
  2. Lange svartider på databaseserver (nogle gange)
  3. De er ikke gode til at opdatere deres "seneste nyt"

Ovenstående er kun min mening og erfaring.

/dittlau
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
24. april 2003 - 13:32 #12
Jeg har naturligvis kun været "kunde" og ikke "kunder" hos Wannafind.dk - men derfor anbefaler jeg dem stadigvæk :o)

DGP
Avatar billede b.b Nybegynder
24. april 2003 - 13:34 #13
har også kun gode erfaringer med wannafind.dk..
Avatar billede kadann Nybegynder
24. april 2003 - 13:44 #14
Jeg har også gode erfaringer med wannafind.dk .. og jeg har haft 3 domæner på 3 forskellige webhoteller hos dem. :)
Avatar billede gukken Nybegynder
24. april 2003 - 13:48 #15
hold dig for guds skyld laaaangt væk fra viborgnet. De sender fakturaer over 1 år efter man har opsagt sit abbonement.
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
24. april 2003 - 14:01 #16
Virker til at wannafind er et godt sted. Tak for al hjælp, alle!
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
24. april 2003 - 14:05 #17
Og bliv gerne ved... om det er flere som har dårlige/gode erfaringer...
Avatar billede 1nsane Nybegynder
24. april 2003 - 14:16 #18
jeg vil bare lige udtale til game tracker jeg har kun hørt godt om wanna find så ved ikke rigtigt om det holder stik det du udtaler dig om her så hold dig til det du ved noget om til en anden gang

takker forresten for point
Avatar billede 1nsane Nybegynder
24. april 2003 - 14:17 #19
det var nice med flere point i posen