Avatar billede rbe Nybegynder
24. april 2003 - 11:38 Der er 10 kommentarer

Concorde-kurser

Er meget ny udi dette smarte Concorde-system, og prøver mig lidt frem.
Ved nogen af jer, hvor man kan få et turbo-kursus i de gængse funktioner i C5 ? Har overvejet fjernundervisning, men ved ikke helt, hvor stor effekten vil være at et sådant.
Avatar billede mariaf Juniormester
24. april 2003 - 11:53 #1
Den lokale handelsskole eller AMU-center kan hjælpe dig. Koster ikke noget videre.
Alternativt kan du købe en underviser i et antal timer, men det er ret dyrt og selv om udbyttet måske er højere, så er det nok ikke pengene værd, når du skal lære et standardsystem at kende.
Avatar billede snowball Novice
24. april 2003 - 12:10 #2
http://www.navision.dk/dk/cat468.htm kan du se hvem Navision har godkendt til at må holde kurser i C5.

Snowball
Avatar billede mariaf Juniormester
24. april 2003 - 13:01 #3
Absolut gode kursusudbydere, men hvorfor er alle handelskolerne og AMU-centre ikke med? Nogen der ved det?
Avatar billede snowball Novice
24. april 2003 - 13:16 #4
Kan ikke forestille mig det er alle handelsskoler og AMU centre der har interesse og (måske vigtigst af alt) behov for den slags kurser.

Snowball
Avatar billede athjara Nybegynder
24. april 2003 - 13:50 #5
Dit lokale Navision Solution Center kan garanteret hjælpe dig med enten et kursus eller henvise dig til et sted hvor du kan komme på kurus.

Henvend dig evt. til:
Jara IT ApS
Kinavej 1C
4200 Slagelse
Tlf. 70 233 283

De kan undervise dig eller henvise til nærmeste uddannelses center.
Avatar billede miss-g Seniormester
27. april 2003 - 11:48 #6
http://www.vidar.dk

Erhvervsakademiet Nordsjælland (hvor jeg selv har gået på flere kurser):

Økonomistyring

Navision Financials
5 dage 28.apr.2003 08:30 Kr. 1200 Helsingør
Debitor/kreditor, Navision C5
5 dage 19.maj.2003 08:30 Kr. 550 Hillerød
Navision C5 (Concorde)
5 dage 16.jun.2003 08:30 Kr. 1200 Helsingør

Deres hjemmeside:

http://www.eanord.dk/
Avatar billede mariaf Juniormester
27. april 2003 - 14:35 #7
Det var lige bestemt de kurser, jeg mente at have set. Kører i øvrigt over hele landet.
Der er jo ingen grund til at give konsulenttimer til undervisning, når der findes gode kurser :-)
Avatar billede nilfri Nybegynder
28. april 2003 - 13:25 #8
Mig bekendt lister Navision udelukkende de uddannelsessteder, der er godkendte af Navision.

For at blive godkendt som Navision UddannelsesCenter eller Navision UddannelsesPartner skal de opfylde en række krav, fx. at der anvendes det "officielle" Navision-kursusmateriale (der på C5 v3.0 faktisk er ganske glimrende), at instruktørerne er blevet godkendt via TeachToTeach (pædagogisk metodekursus) hos Navision, og at instruktørerne er certificerede i emnet.
Avatar billede miss-g Seniormester
28. april 2003 - 14:44 #9
Læreren der undviser på Erhversakademiet Hamlet i Concorde ved ihvertfald hvad han taler om. Har bl.a. været økonomichef i et stort firma i USA og man kan spørge ham om alt - han har sgu svaret - forbløffende! *S*
Avatar billede nilfri Nybegynder
28. april 2003 - 14:51 #10
Ja, der er da masser af gode kurser - og viden - med og uden "autorisation" :o)