Avatar billede sansalvador Nybegynder
24. april 2003 - 11:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd fra vmw-filer?

Hvordan får man lyden ud af en film i formatet vmw?
Avatar billede sansalvador Nybegynder
24. april 2003 - 11:24 #1
formatet er self wmv ;)
Avatar billede kimwitt Nybegynder
24. april 2003 - 11:44 #2
Først henter du et program som kan lave WMV om til AVI. Det kan hentes her og er freeware :

http://www.1000files.com/cgi-bin/sw-top.pl?prg=1232&link=1&count=1

Så indstiller du det til at tage din WMV og lave en AVI med PCM lyd (wav). Derefter kan du bruge et andet program som kan trække WAV filen ud af den nye AVI du har lavet, brug evt. VituaDub (også freeware) som du kan finde på:

www.doom9.org

Når du så har en WAV fil liggende på din harddisk kan du så konvertere den til hvad du nu vil. :-)
Avatar billede sansalvador Nybegynder
24. april 2003 - 11:45 #3
takker =)
Avatar billede kimwitt Nybegynder
24. april 2003 - 11:46 #4
Det var skams så lidt :-)