Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
24. april 2003 - 11:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

LAN-forbindelses ikon forsvundet

Mit ikon for Lan-forbindelse er forsvundet fra netværks- og opkaldsforbindelser, så jeg ikke kan ændre IP-adresse osv. jeg har windows 2000. nogen ideer???
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 11:11 #1
Det forsvinder da kun hvis der ikke er nogen forbindelse.. Hvad sker der hvis du i kør skriver "command" og så ipconfig i det vindue som poper op?
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
24. april 2003 - 11:16 #2
virker også!!!
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
24. april 2003 - 11:21 #3
Er der en eller anden bagvej man kan ændre indstillinger for Lan forbindelsen?
Avatar billede kenp Novice
24. april 2003 - 11:23 #4
ja gå i start -> kontrolpanel ->netværk -> doppelklik på din lanforbindelse -> tryk på egenskaber -> sæt så det flueben som manler i nederste venstre hjørne.
Avatar billede b.b Nybegynder
24. april 2003 - 11:23 #5
tag properties for skrivebordsikonet netværk....der skulle meget gerne ligge et ikon for din LAN forb.  properties på den og sæt flueben i " show icon on taskbar when connected"
Avatar billede b.b Nybegynder
24. april 2003 - 11:24 #6
hmmm...æv, lige en tand for sent....
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
24. april 2003 - 11:24 #7
Prøv lige at tjekke om dit ikon ikke er skubbet ud over din visning. Højreklik på din baggrund i Netværks- og opkaldsforbindelser og vælg opstil ikoner på række.

Hvis du stadig ikke har noget Lan ikon, så prøv at oprette et nyt
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
24. april 2003 - 11:33 #8
Jeg har prøvet alt det der, jeg er ikke helt dum :-)
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
24. april 2003 - 11:37 #9
Prøv at gå til enhedshåndtering og fjern dit netkort og lad den finde det igen
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
24. april 2003 - 11:37 #10
Hvis jeg prøver at oprette et nyt, får jeg en fejl der siger at der ikke er nok hukommelse eller diskplads, og det er der.
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
24. april 2003 - 11:41 #11
Prøv at se om du kan få den til at lystre i fejlsikret tilstand, der er måske lidt håb der!
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
24. april 2003 - 13:19 #12
heller ikke.
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
24. april 2003 - 14:15 #13
hmm, bedste bud må være at køre en reparations-installation af Windows, der kan fixe evt. manglende entries i registreringsdatabasen
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
24. april 2003 - 14:20 #14
Avatar billede oddj0b Nybegynder
24. april 2003 - 23:17 #15
Kan du ikke bare højreklikke på netværksteder(mener jeg det hedder) og så gå ind under lan forbindelse. Så skulle der gerne være noget nederst i den menu der er kommet op hvor der "Vis ikon på processlinien, når forbindelse er opretter". Det hedder det på xp og normalt er forskellen ikke ret stor på de 2 systmer
Avatar billede kenp Novice
25. april 2003 - 08:21 #16
oddj0b -> læser du ikke de andre kommentar eller svar inden du selv lægger et!! både b.b og mig selv har skrevet det samme tidligere?
Avatar billede oddj0b Nybegynder
25. april 2003 - 21:45 #17
Det var også en fejl og jeg undskylder.