Avatar billede foreignhelp Nybegynder
24. april 2003 - 10:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ASP/Jmail programør søges

Hej jeg har lige startet en portal hvor jeg har problemer med nogle af filerne og søger derfor en ASP/JMail programør til adhoc opgaver. Mit budget her i opstartsfasen er ret begrænset, men håber alligevel nogen synes det kunne være spændende at være med.

Mine data lagres på access database og jeg har mit webhotel hos Azero

Portalen hedder www. MindBodySoul.dk

Lige pt. har jeg flere små hasteopgave
Avatar billede keysersoze Guru
24. april 2003 - 10:44 #1
www.soze.dk / kim@soze.dk
Avatar billede njal Nybegynder
24. april 2003 - 11:05 #2
Lyder intressant. niels@mellemgaard.com.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
24. april 2003 - 12:01 #3
www.anoa.dk / jt@anoa.dk
Avatar billede kourosh Nybegynder
24. april 2003 - 12:33 #4
Jeg vil meget gerne gøre det, da jeg har prøvet mange gange før og de virker alle sammen, bla. www.bestilblomster.dk
mail@kourosh.dk
Avatar billede foreignhelp Nybegynder
24. april 2003 - 12:54 #5
...Tak for henvendelser...Jeg det stå åbent indtil i nat så flere har mulighed for at melde sig på banen
Avatar billede pfp Nybegynder
24. april 2003 - 21:16 #6
www.votus.dk | peter@votus.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 23:33 #7
Lyder meget interessant, så hvis du stadig leder må du gerne kontakte mig på
osj@device.dk, du kan se referencer på www.device.dk
Avatar billede foreignhelp Nybegynder
27. april 2003 - 09:35 #8
Kære Alle

Beklager at jeg ikke har lukket denne tidligere, men sagen er den at jeg i disse dage befinder mig i San Fransisco og har haft svært ved at skaffe min PC adgang på hotellet.

Jeg lukker nu og vælger een af Jer og gemmer restens email adresser til senere brug hvis behov opstår.

Tak for jeres engagement - og tålmodighed - Endnu engang sorry.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 15:24 #9
hvem har du valgt? og hvad med at lukke som du skriver