Avatar billede mikdam Nybegynder
24. april 2003 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

www.dkwebonline.dk duer ikke hvad gør jeg?

Jeg har gennem dkwebonline fået registeret et domænenavn og købt en af deres pakkeløsninger - men det to kanp 2 uger før mit domæne fungerede, hvorefter det fungerede i cirka en uge og er nu nede ieg. Har naturligvis anmodet om support mange gange både via deres hjemmeside og via telefonopkald - til sidst fik jeg kontakt med dem og det tog dem så flere dage at løse problemet som var at der inegn kontakt var med deres server og det problem er opstået igen. Nu vil jeg gerne flytte mit domæne til en anden stabil udbyder hvor tingene fungerer - men hvem?

Speednames virker seriøse men er dyre. Det jeg har brug for er 10 e-mail adresser samt mulighed for på sigt at lave en hjemmeside og jer er parat til at betale cirka 750 for et år incl. domæneflytning.
Avatar billede jaxesvinet Nybegynder
24. april 2003 - 10:04 #1
Jeg kan foreslå dig at kontakte www.danbbs.dk. Disse er seriøse og det spiller 100. Vi har 24 mails og site hos dem, og der har ikke været nogen problemer.
Håber du kan bruge det;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. april 2003 - 10:15 #2
Styr selv dit DNS - f.eks. ved at flytte domænet til www.gratisdns.dk.
Så kan du skifte webhotel uden at skulle kontakte det gamle.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
24. april 2003 - 10:32 #3
Prøv http://www.ucon.dk
Snak evt. med Frank derfra, så kan i finde en løsning.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
24. april 2003 - 10:41 #4
Hej mikdam,

Jeg kender ikke dkwebonline, eller har erfaringer fra dem, men hvis du leder efter noget nyt, så vil jeg gerne lige kommentere, at du kan blive hosted hos os.
For ikke at gentage det samme 'spam' rundt omkring, synes jeg at du skulle kigge på dette spørgsmål, hvor jeg kommenterer, hvad vi kan tilbyde dig.

Svar: 22/04-2003 18:51:42
http://www.eksperten.dk/spm/330242
Avatar billede greatdane Nybegynder
24. april 2003 - 10:42 #5
Jeg har gode erfaringer med http://www.jepponet.dk som hoster to domæner for mig.  Jeg har haft nogle få problemer, men det viste sig bare, at der var dele af FrontPage, som jeg ikke kendte godt nok, og derfor fik jeg testet deres supportfunktion, der fungerede hurtigt og gratis.