Avatar billede ormholt Nybegynder
24. april 2003 - 00:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Min printer er mystisk

Hejsa
Jeg har et problem med min HP DeskJet 930c. Den fungerer fint når jeg printer ud i rent sort men hvis jeg printer billeder ud - enten i farve eller greyscale så bliver disse meget mystiske. Det hele bliver lyserødt!!!???
Er der nogen der har en forklaring på hvad problemet kan skyldes?
Problemet er opstået efter jeg har installeret en uoriginal sort patron...

Ormholt
Avatar billede justme Nybegynder
24. april 2003 - 00:38 #1
Den logiske forklaring vil naturligvis være at det er patronerne.
Men prøv ellers at tage disse ud, og rens printeren.
Har du prøvet at kører nogle testsider ud? hvordan ser de ud?
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2003 - 00:39 #2
du har selv leveret svaret, lad være med at bruge uoriginale patroner.
Avatar billede ormholt Nybegynder
24. april 2003 - 00:42 #3
justme >> Har prøvet at skrive testsider ud. Har også prøvet at rense printeren.
Retaxes >> Jo - det har du da sikkert ret i, men nu er der jo mange der bruger de uoriginale patroner uden problemer, så det må jo kunne virke - ik'?
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 00:44 #4
Jeg har også lige haft det problem med min HP 930C.
jeg troede at det var ligemeget hvad for nogle patroner jeg brugte, bare de passede.... ups det var det ikke...

printeren kan simpelthen ikke finde ud af hvad for nogle Kamre den skal hente farven i... Svaret er: skaf en original Farvepatron
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2003 - 00:46 #5
jeg bruger selv HP printere og har også prøvet det samme med dårligt resultat.

noget andet er så at printerne snart er kommet ned i et prisleje, hvor det næsten ikke kan betale sig at købe nye patroner.
Avatar billede justme Nybegynder
24. april 2003 - 00:49 #6
Øhh hvordan så testsiderne ud?
Avatar billede ormholt Nybegynder
24. april 2003 - 00:53 #7
OK - tak for forslagene - jeg kan da lige uddybe, at det kun er den sorte patron der er uoriginal - det er ikke farvepatronen - den er original...
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 00:56 #8
Det var så lidt....
Avatar billede justme Nybegynder
24. april 2003 - 00:57 #9
Avatar billede ormholt Nybegynder
24. april 2003 - 00:58 #10
justme >> Har været inde på siden og fulgt anvisningerne...
Avatar billede justme Nybegynder
24. april 2003 - 01:07 #11
Har du prøvet at tage den sorte ud og printe ud i farver?
Hvordan ser det ud? Indsæt evt. den gamle originale sorte du
har...
Avatar billede ormholt Nybegynder
24. april 2003 - 01:08 #12
justme >> Det var da faktisk en god ide - jeg har desværre bare ikke den gamle mere...
Avatar billede justme Nybegynder
24. april 2003 - 01:11 #13
Hvordan ser den ud, hvis du bare tager den sorte ud. Den burde komme
op med en popup som siger at den mangler el. trænger til at blive
udskiftet, men godt kan fortsætte...?
Avatar billede ormholt Nybegynder
24. april 2003 - 01:24 #14
justme >> Den kan ikke printe hvis der ikke sidder en patron i den sorte. Jeg prøver lidt af det du har foreslået