Avatar billede kasper1000 Nybegynder
23. april 2003 - 23:40 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

Hej jeg er en glad computer spiller der syntes at jeg skal have et nyt graffikort til min computer.
Men hvorfor et skal jeg have.. ?
jeg har et Geforce4 mx 440 nu...
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
23. april 2003 - 23:44 #1
du kan finde et godt et på denne hjemmeside... www.bj-trading.dk/menu.asp

køb et med DDR ram... de er lynhurtige...
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 23:44 #2
Du skal da have en Radeon 9700 Pro
http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikkort-show.asp
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
23. april 2003 - 23:45 #3
F.eks GF 4 MX440 SE 64 MB DDR m/TV-Out....
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 23:45 #4
eller et Radeon 9500 Pro ville også være udemærket
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
23. april 2003 - 23:47 #5
DER er masser af muligheder bare man har pengene... men Geforce4 mx 440 er da også et udmærket grafikkort...
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 23:50 #6
ja, men "udemærket" er ikke godt, hvis man spille meget - efter min mening.
MX kortene er virklig skrabet.
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
23. april 2003 - 23:51 #7
Ja tak for hjemmesiden..
det jeg har set kostede godt nok 3000 kr.
det er idt for meget..
er geforce ikke bedre en radion???
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
23. april 2003 - 23:52 #8
har selv lige skiftet mit mx440 ud med en sapphire radeon 9500 pro. det kan varmt anbefales. styrer for vildt. også til dx9 spil.
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
23. april 2003 - 23:53 #9
Ok.. hvad gav du får det..?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 23:54 #10
Hvad der er bedst (Radeon vs. Nvidia) kan diskutteres i timevis. Jeg kan nu bedst li' Radeon.
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
23. april 2003 - 23:56 #11
hvorfor...?
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
23. april 2003 - 23:57 #12
omkring 1600 mener jeg. har altid været trofast overfor nvidia, men jeg mener de har svigtet alt for meget på det sidste. især med derer mx serie. de er virkelig elendige. jeg er mega glad for mit radeon. tror det er en svær sammenligning. kan kun sige at jeg aldrig havde troet jeg skulle ha en ati kort under hjelmen igen, men lige nu mener jeg at radeon 9500 pro er det bedste køb lige nu.. og så hjælper det jo også lidt at man kan softmodde den på 1½ min. til en 9700 istedet. hehe
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 23:59 #13
og så har Radeon kort også en meget bedre tv-out chip end Nvidia
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
24. april 2003 - 00:01 #14
Ok..
Nyt emne.. :D
Jeg har ikke ret meget forstand på computere..
jeg har købt en compaq i tdc buttiken i brønderslev..
Det er en 2000+ amd
512 ddr.
80 hardisk.
geforce 4 mx 440 graffikort.
For det første alle mine venner siger at jeg har en skod computer passer det..?
Og hvis hvad kan jeg gøre for at få den bedre.. jeg skal konfimeres snart så kan det bedts betalle sig at købe en ny simpelhen..? er det for tåset at opgraddere..?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 00:07 #15
Du har IKKE en skod computer.
Det er måske lidt syndt med det grafik kort i.
Men ellers er den udemærket.
Hvad er det forøvrigt nogle venner du har ? Ikke særlig pænt sagt :o)
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 00:08 #16
Det er vel heller ikke vigtigt om dine venner synes den er skod. Hvad synes du selv om den ?
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
24. april 2003 - 00:14 #17
jeg syntes den er ok..
jeg kunne nu godt tænke mig en ny.. Jeg er tit til netværks partyer og der er den ikke lige frem den bedste siger..
de siger at jeg skulle have bygget en op selv.. en compaq er en arbejdscomputer...
hvis nu jeg skulle have et nyt graffikort hvad skulle dte være.. gerne til de 2000-2500 max :D..
Kan vi ikke skrive i en chat i stden for mail..?
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
24. april 2003 - 00:18 #18
jeg syntes den er ok..
jeg kunne nu godt tænke mig en ny.. Jeg er tit til netværks partyer og der er den ikke lige frem den bedste siger..
de siger at jeg skulle have bygget en op selv.. en compaq er en arbejdscomputer...
hvis nu jeg skulle have et nyt graffikort hvad skulle dte være.. gerne til de 2000-2500 max :D..
Kan vi ikke skrive i en chat i stden for mail..?
Avatar billede kasper1000 Nybegynder
24. april 2003 - 01:09 #19
jeg syntes den er ok..
jeg kunne nu godt tænke mig en ny.. Jeg er tit til netværks partyer og der er den ikke lige frem den bedste siger..
de siger at jeg skulle have bygget en op selv.. en compaq er en arbejdscomputer...
hvis nu jeg skulle have et nyt graffikort hvad skulle dte være.. gerne til de 2000-2500 max :D..
Kan vi ikke skrive i en chat i stden for mail..?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 09:03 #20
Så synes jeg du skulle købe et Radeon 9500 Pro.
Men du skal nok lige checke at det kan side i din PC. Det er jo Compaq.
Du kan jo også prøve at hører Compaq, hvad de har at byde på af grafik kort.