Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 10:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp ønskes desperat

Jeg skal ha Proacces isdn, indtil jeg kan få mit Netexpress. Jeg har før stillet dette?, og fik delvis svar.Nu har jeg fået papirer fra TELEDK, og skal ha hjælp med at sætte det op med mit lasat speedII modem.
tidligere spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/32125

Hurtig hjælp ønskes  :)
Avatar billede rajo Nybegynder
21. november 2000 - 10:52 #1
Det kan stadigvæk ikke lade sig gøre at bruge 1.stk. Lasat Speed II modem til Proaccess ISDN !!!
Du skal bruge en Router ! :-)
Avatar billede rajo Nybegynder
21. november 2000 - 10:54 #2
Grunden til at du ikke kan er at den ikke understøtter :
- Tovejs chap
- Onnumber på WAN siden
Avatar billede rajo Nybegynder
21. november 2000 - 11:11 #3
Men du kan jo prøve ringe til 70206595, det er dem der har support på det. Sprøg dem, jeg har selv undersøgt det da jeg selv ville ha\' haft det, men det kan ikke lade sig gøre med et normalt modem som (lasat speed II, eicon diva t/a osv...)
Avatar billede aladdin Nybegynder
21. november 2000 - 13:12 #4
Har du prøvet det som Nobber siger (Ja,så kører jeg ProAccesIsdn med mit Eicon diva modem.
Du skal gå ind i egenskaber for den forbindelse, du har lavet, og ind i indstillinger, og her sætter du flueben i nr.1 og nr.3.Det skulle gerne løse dit problem.
Jeg havde det samme problem under indkøroíng af modem og forbindelsen kom med det samme, da jeg satte de ovennævnte flueben de rigtige steder. )?
Avatar billede cstern Nybegynder
21. november 2000 - 13:45 #5
rajo, det er kun hvis man ønsker dial-in det er et problem. raider vil formentlig blot benytte det som et flat-rate internet access abb.
Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 13:45 #6
det kan godt lade sig gøre. jeg har selv fundet ud af det. det med nr 1 og tre, ku jeg ik faa til at du, men netbui var on, hvilket jeg fjernede og det samme med ip header comp.
Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 13:54 #7
DOH! jeg ville afvise Rajo\'s svar og give point til Aladin, eh hvad skal jeg nu gøre, han er blevet afvist. :o(
prov at svare igen aladin, så kan jeg acceptere
Avatar billede aladdin Nybegynder
21. november 2000 - 14:08 #8
Okay så er jeg her igen....|:-)

Jeg takker
Avatar billede rajo Nybegynder
21. november 2000 - 14:25 #9
2 sek, jeg sidder lige og snakker med TeleDK Proaccess ISDN. Nu vil jeg vide om det er mig der har misforstået noget eller om i bare er mega heldige...
Avatar billede rajo Nybegynder
21. november 2000 - 14:43 #10
Jeg har som sagt lige snakket med TeleDK Proaccess ISDN, Og spørger du dem, kan det ikke lade sig gøre. Spørger du så dem der sidder med det, siger de at der ikke skulle være noget prob. i det. Så det kommer an på hvem man ? hvilket svar man får.

Raider >> Du får bare dine 500 Point tilbage hvis du er interesseret :-)
Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 16:00 #11
Rajo behold du dem bare :)  det lyder som omdu har arbejdet håardt for dem ;)

jeg fik også at vide derinde at det ikke ville virke, men det gør det. (er på nu) Give it a try mate :))
Avatar billede nopper Praktikant
21. november 2000 - 16:34 #12
Når Aladin nu citerer mig fra et andet spørgsmål, jeg har besvaret kunne han godt kopiere mit rigtige kaldenavn, som er NOPPER.
På forhånd tak
Avatar billede aladdin Nybegynder
22. november 2000 - 08:22 #13
Sorry....|:-(

Same to your...:-)