Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 10:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

REWARD!

Jeg skal ha Proacces isdn, indtil jeg kan få mit Netexpress. Jeg har før stillet dette?, og fik delvis svar.Nu har jeg fået papirer fra TELEDK, og skal ha hjælp med at sætte det op med mit lasat speedII modem.
tidligere spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/32125

Hurtig hjælp ønskes  :)
Avatar billede getalife Nybegynder
21. november 2000 - 10:23 #1
Hmm.. kender ikke noget til Lasat Speed II.. men mon ikke de gør det ved TeleDanmark Internets hotline?

Har du haft ringet til dem?

/Getalife
Avatar billede rajo Nybegynder
21. november 2000 - 10:25 #2
Du kan ikke bruge et Lasat Speed II på en Proaccess ISDN Linje, du kan kun sætte en router på og der er specielle krav til routeren. prøv at ringe 70206595 :-)
Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 10:37 #3
hvis i kigger på linket jeg har givet, kan i se at det skal kunne lade sig gøre. :) Jeg har idag fået info (opkaldsnr etc) fra teledk
Avatar billede raider Nybegynder
21. november 2000 - 10:49 #4
fuck :( det var ikke meningen at give point for det. Jeg mangler jo stadig at faa hjælp.
Avatar billede cstern Nybegynder
21. november 2000 - 13:49 #5
rajo giver dig jo nok pointene tilbage hvis du spørger pænt...