Avatar billede blank Nybegynder
23. april 2003 - 16:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE6 og WinXP problemer

Min IE6 laver underlige ting.
Når jeg fx går ind på Tv2.dk hjemmeside, så popper der 2 mindre vinduer op, men uden indhold. Selv om jeg lader den står og køre længe, så dukker der aldrig noget op i vinduerne.
Det er specielt irritererne, hvis man er på en hjemmeside og man fx klikker på en link, så åbnes der et nyt vindue op, men der kommer aldrig noget indhold frem, lige meget hvor længe jeg lader den stå og køre.

Er der nogen som har en ide om hvad der sker??
Avatar billede ebe Praktikant
23. april 2003 - 16:34 #1
Jeg tror det har noget med dine sikkerhedsindstillinger at gøre, måske har du slået active-x objekter fra. Jeg har lige været inde på tv2, og den får min browser til at spørge om jeg vil tillade active-x objekter. Forøvrigt er de to popups reklamer, så du skal ikke være ked ad det. Det kan også være, at du har en firewall som ikke tillader active-x og reklamer, det gør min norton.
Avatar billede blank Nybegynder
23. april 2003 - 19:18 #2
Jeg har forsøgt at sætte alle Active-x funktionerne aktiv, men dette gav ingen ændring. Jeg har også prøvet at slå min firew3all fra, men dette hjalp heller ikke noget.
Mit problem er ikke bare reklamerne på tv2.dk. det er generelt når jeg er inde på hjemmesider og bruger deres links. åbner disse link en nye side, er det ikke altid at der kommer noget frem i vinduet
Avatar billede ebe Praktikant
23. april 2003 - 23:08 #3
Har du prøvet at køre alle ie-updates via funktioner-Windows update?
Avatar billede blank Nybegynder
24. april 2003 - 01:32 #4
Ja, har updateret alt der har med IE at gøre. Men jeg tror faktisk at det var efter en af de der updateringer at det gik galt.Når, men der er ikke andet at gøre, end at reinstallere.