Avatar billede sbn Nybegynder
23. april 2003 - 11:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

niveauer i TOC (LaTeX)

Halløj ...

Jeg sidder med en rapport hvor jeg gerne vil have følgende med i mit TOC:

selve rapporten:
chapters, sections

appendix:
KUN chapters ...

jeg kunne selvfølgelig give alle sections en * i appendix'et - men jeg vil stadig gerne kunne henvise til fx. A.1 i selve rapporten ....... hvordan får jeg "den" til kun at medtage chapters i appendix ????

/Søren
Avatar billede bromer Nybegynder
24. april 2003 - 16:36 #1
Faktisk et godt spoergsmaal. Jeg er umiddelbart ikke klar over, hvordan man goer dette elegant, men hvis du er i tidspres og gerne vil have det loest ligegyldig metoden har jeg en. Du kan inden du compiler sidste gang manuelt redigere i <dinfile.toc> og fjerne de ting du ikke vil have i din indholsfortegnelse.

Hvis det skal goeres elegant tror jeg at du skal redifinere \section  \subsection og \subsubsection saa de ikke bruger \addcontentsline, hvis man er i appendix, men jeg skal lige rode en smule med det foer jeg kan skrive noget kode!
Avatar billede sbn Nybegynder
15. maj 2003 - 09:59 #2
come on ... der _må_ da være en "let" løsning .... har deadline om en lille uge - så forslag er MEGET velkomne !
Avatar billede bromer Nybegynder
16. maj 2003 - 17:15 #3
Jeg har set nogle gøre det for et par dage siden... kan lige spørge.. så vender jeg tilbage!
Avatar billede sbn Nybegynder
21. maj 2003 - 11:37 #5
takker ! - det var lige hvad jeg manglede ;-)
Avatar billede bromer Nybegynder
22. maj 2003 - 16:49 #6
Okay! Er der mere i spoergsmaalet, ellers kan du lige saa godt lukke det!
Avatar billede sbn Nybegynder
22. maj 2003 - 18:30 #7
troede egentlig jeg havde gjort det ...
men det gør jeg så nu ...
Avatar billede sbn Nybegynder
22. maj 2003 - 18:30 #8
ups ...
Avatar billede sbn Nybegynder
22. maj 2003 - 18:30 #9
der var den !
Avatar billede bromer Nybegynder
22. maj 2003 - 19:13 #10
takker