Avatar billede themightygugi Nybegynder
23. april 2003 - 09:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Findes der Trådløst VGA signal udstyr

Det jeg skal bruges er trådløst udstyr der kan transmitere VGA signalet fra mit grafikkort til min projekter - trådløst - da der er ca 7 meter mellem dem!

Der vil være point til den der kan oplyse mig om et specifikt produkt, samt hvor man kan købe det!
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 09:07 #1
Avatar billede themightygugi Nybegynder
23. april 2003 - 09:11 #2
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=464, den kan ikke bruges desværre da den ikke har en VGA output signal fra modtager enheden. Meningen er at VGA signalet skal bevares så det kan sendes ind i projektoren!
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 09:16 #3
F.Y.I.

That is gonna be very difficult.

Transmitting computer video signals via radio signals is extremely difficult because of the high bandwidth required.  You need to transport signals carrying frequency's of 150-200 MHz.  3 of them (r,g,b) !
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 09:18 #4
Har fundet noget på en eng. side, men det er dyrt.
http://www.capitalcommunications.net/Audio_Visual/Intelix.asp
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 09:21 #5
-og så kan man vel heller ikke kalde det trådløst, men hvis man alligevel har netværk, sååå......
:o)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 09:21 #6
Jeg tror simpelthen ikke det findes, det du søger.
Avatar billede themightygugi Nybegynder
23. april 2003 - 09:26 #7
Jeg er desværre bange for at du har ret... har også selv søgt en del.. men tak for indsatsen.

hilsen
allan - themightygugi@hotmail.com