Avatar billede romo Nybegynder
23. april 2003 - 08:36 Der er 1 kommentar

Ikoner i Startmenuen

Reg er irriteret over at nogle programmer installerer menupunkter uden at spørge.
Når jeg højre museklikker i Start menuen kommer der normalt kun Stifinder og lidt andet. Efter jeg har installeret WINRAR er der kommet et hav af punkter.
Hvordan kan jeg blive af med dem?
Jeg kender stien i Regedit til at fjerne ikonerne i højre side.

ROMO
Avatar billede a.schou Nybegynder
23. april 2003 - 09:21 #1
i regedit i nøglen
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers
Skal du slette de mapper du ikke vil have, fx winzip eller winrar