Avatar billede ctd Nybegynder
23. april 2003 - 01:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

find kanoudlejning...

Jeg skal have lidt hjælp til at finde nogle franske hp (gerne på tysk eller engelsk da jeg ikke fatter en brik af Fransk), med kanoudlejning i eller nær byen Argentat ved Dordogne floden i Frankrig.

har været på google, men kan sq ikke finde nogle der udlejer kanoer der nede! (siger nok mest om mine Fransk evner)
Avatar billede grunken Nybegynder
23. april 2003 - 02:52 #1
Avatar billede shors Nybegynder
23. april 2003 - 02:56 #2
Avatar billede ctd Nybegynder
23. april 2003 - 14:55 #3
grunken; der kan jeg ikke finde nogle kano-udlejere

shors; siden siger bare at der er masser af udlejere, og jeg skal finde et par sider, så jeg ved hvor man kan leje kanoer og hvormeget det koster!
Avatar billede shors Nybegynder
23. april 2003 - 15:10 #4
Der er desværre ikke ret meget at finde, men denne side har nogle priser for leje af kanoer.

http://www.euroriviere.com/dordogne/indexa.html

Stedet er dog ikke nær byen Argentat, men lidt længere nede af Dordogne floden (tror jeg nok). Siden kan nok give dig en idé om hvor meget det koster generelt.

/shors
Avatar billede ctd Nybegynder
23. april 2003 - 16:38 #5
cool, lidt dyrt :-) pr. person...men det giver mig da et billede af hvad det koster, du skal have tusind tak for hjælpen.....og selvfølgelig nogle points
(tror jeg skal finde nogle andre....for at se om det er alle steder det er incl. alt udstyret såsom tele osv.)
Avatar billede shors Nybegynder
23. april 2003 - 16:50 #6
Takker mange gange for point. Held og lykke med søgningen, og god tur :-)