Avatar billede kristoffer Nybegynder
23. april 2003 - 01:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gratis sms til Sverige fra nettet?

Der her er egentlig en fortsætning af et gammelt spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/263216) nemlig om der findes et site hvor det er gratis at sende sms til Sverige?

Efter at Telmore/TDC har hævet prisen til 2,70 bliver jeg ruineret af skulle skrive derover.
Jeg har prøvet via ICQ, men det virker ikke for mig, det ser ud som om de ikke kan sende til Sverige...(og jeg ved ikke hvad ICQ Trillian er, som bliver nævnt i det andet spørgsmål).
Jeg har let lidt på nettet selv, men får ikke nogen site som jeg synes er stabile. Og de svenske sites kræver vist alle at man har en svensk mobil.
Det kan være at 100 point er lidt meget, men jeg har virkelig prøvet selv....hjælp!
Avatar billede kristoffer Nybegynder
23. april 2003 - 01:03 #1
Og sikke en masse stavefejl ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 08:32 #2
http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

Den burde da kunne sende til Sverige
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 08:33 #3
du kan sende 10 beskeder om dagen. Har du prøvet www.coolsms.dk
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
23. april 2003 - 08:39 #4
du kan også bruge icq.

www.icq.com
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 08:40 #5
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 08:40 #6
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 08:41 #7
Avatar billede kristoffer Nybegynder
23. april 2003 - 11:11 #8
Tak for det ovenstående.... men der er ikke noget af det, som fungerer. TDC vil ikke sende til udlandet. ICQ vil ikke sende til Sverige, som jeg også skrev i ovenstående (jeg bruger allerede beta 2003a og der er ikke nogen svenske operatører tilknyttet). Coolsms er foreløbigt det bedste bud, men der skal man betale 20 øre pr. sms. Det er ikke mange penge, men stadig ikke gratis, så jeg venter lige med at tildele point.
Avatar billede delakuer Nybegynder
23. april 2003 - 11:59 #9
coolsms er gratis da... du kan oprette en gratis bruger derinde...
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 15:34 #10
Ja den er graits
Avatar billede kristoffer Nybegynder
24. april 2003 - 21:56 #11
Taget fra CoolSMS:
Med Normal SMS, kan du:

Sende 10 SMSer om dagen som standard
Få op til 25 SMSer om dagen ved at støtte os
Sende til alle mobiler i Danmark.    <------------ Ikke i udlandet, Sverige.
Sende beskeder hurtigt til alle mobiler

Så jeg mangler stadig et godt svar.
Avatar billede kristoffer Nybegynder
30. juli 2003 - 13:14 #12
Lukket. Desværre.