Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. april 2003 - 19:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få en macro til at fungere

Jeg har en macro jeg ikke kan få til at fungere.

Den er lagt ind i en lille database, mne her virker den ikke. Når jeg afvikler den i et mini miljø fungerer den.

Er der nogen som har lyst til at kigge på det, jeg har lagt begge databaser ud så de kan hentes.

Databasen som jeg ikke kan få til at virke, det er "OCR-linien" der ikke bliver beregnet:
http://www.prolight.dk/girokort2003.mdb

Databasen hvor begeningen virker:
http://www.prolight.dk/ocr_ny-mdb

Jeg bruger Access 2002
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. april 2003 - 19:11 #1
Avatar billede dsjk Novice
22. april 2003 - 19:18 #2
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. april 2003 - 19:52 #3
Perfekt ---men hvad gjorde jeg forkert ...man vil jo også gerne lære lidt !
Avatar billede dsjk Novice
22. april 2003 - 19:56 #4
der var ingen hændelser på felterne.
Hvis du åbner ocr_ny og formularen ocr i designvisning
og klikker på feltet "fakt"
under fanen Hændelser kan du se der er en hændelse under "efteropdatering", klik på feltet og de 3 prikker ude til højre, alt det der står der, kopierede jeg ind i din formular "Faktura" ved feltet "telfonnr"

Der var ingen hændelse ved det felt før.

dsjk
Avatar billede habildgaard Nybegynder
01. maj 2003 - 23:00 #5
Hvor er fotograf fotoraf???? Kender vi hinanden???? Er også fotograf og har været det i 7000 år :-)