Avatar billede sandra26 Nybegynder
20. november 2000 - 20:16 Der er 11 kommentarer

beginning asp

Hvordan kan jeg ser i browseren på min komputer de eksempler jeg har lavet. Jeg har fået personal server installeret og har faktisk prøvet det før, det var et eller andet tal jeg skulle indtaste, men har glemt det???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. november 2000 - 20:17 #1
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. november 2000 - 20:17 #2
som adresse se\'følig ..
Avatar billede -mundi- Nybegynder
20. november 2000 - 20:18 #3
hvis du skriver dit computernavn i browserens søgefelt skulle du meget gerne komme til roden i din webserver..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. november 2000 - 20:19 #4
det er alt for besværlig at skrive computernavnet hvis man f.eks. ikke er i netværk og ikke har sat et bestemt navn så kan det se f.eks. sådan her ud (som mit gør) wp3n40...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
20. november 2000 - 21:13 #5
Hvis du i
Kontrolpanel > Netværk > Identifikation > Computernavn - skriver fx. www.sandra.com, så kan du bare skrive det i din browser, for at komme til din side. Det er nemt at huske og så ser det lidt sejt ud, hvis ens venner kommer over...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. november 2000 - 21:26 #6
hvis du så skriver http://www.sandra.com/ i din browser så vil browseren da resolve hostname til IP via din ISP\'s nameservers, vil den ikke ? Eller sætter den www.sandra.com til 127.0.0.1 ?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
20. november 2000 - 22:38 #7
den kigger i sin egen først og derefter går den \"ud af huset\" den skulle i princippet kunne tage www.microflops.com hvis man vil det
Avatar billede sandra26 Nybegynder
22. november 2000 - 00:43 #8
okay....har så lavet i netværk det vandhunden har skrevet...og har lige prøvet det, men nu er jeg også online og så kom jeg frem til sandra Buloks hjemmeside (Fra speed). Ikke at jeg har noget imod at tro at jeg er hende, men vil hellere kunne afprøve min koder....*ss*
kan godt være at det virker når jeg er offline
Avatar billede sandra26 Nybegynder
23. november 2000 - 08:44 #9
Har prøvet det hele....kan ikke få det til at virke....*suk*
Avatar billede wipeout Nybegynder
23. november 2000 - 09:34 #10
Prøv at kigge på disse hjemmesider: http://www.activeserverpages.dk/ En god hjemmeside det er gratis at melde sig til, og du kan få links til andre sider som kan hjælpe dig.

http://www.azero.dk/ Her skal du først under Support --> ASP der ver meget hjælp til det sidste gang jeg kiggede.
Avatar billede sandra26 Nybegynder
23. november 2000 - 10:16 #11
Nu har jeg endeligt fundet ud af hvad der var galt....min PWS var stoppet...*gs*

Tak for hjælpen guys...*s*