Avatar billede bentn Nybegynder
22. april 2003 - 14:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt Grafikkort - ingen tv-out

Har fået et nyt Grafikkort. Winfast Geforce4 Ti4200 ViVo 8x 64mb.
Vil gerne se comp på tv'et, og har prøvet det før uden prob bare med et Geforce2. men jeg kan ikke få det til at virke med det nye grafikkort. - heller ikke "klone funktionen kan jeg få aktiveret, under nView.- hvad gør jeg?
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
22. april 2003 - 14:25 #1
prøve at hente en opdateret driver på nettet til den
Avatar billede jschr Nybegynder
22. april 2003 - 14:30 #2
Start med at hente den seneste driver fra nvidia (nview 2.0 kompatibel). Bemærk at nogle video-modes er gensidigt eksklusive - derfor vil bla. clone mode være "disablet" i bestemte modes. Du kan læse alle detaljer om dette på denne adresse: http://download.nvidia.com/windows/40.72/nView_20_Users_Guide.pdf
Det er vigtigt at hente seneste driver fra nvidia, da der kan være problemer med tidligere versioner!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 14:38 #3
Eller prøv evt. Tvtool (shareware) eller TVCC 2000 (freeware) begger er 2 små geniale programmer.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 14:39 #4
Avatar billede bentn Nybegynder
22. april 2003 - 14:53 #5
Har prøvet at updatere, men der forsvandt nView funktionen helt.- weird!
Så jeg måtte geninsta. driver der kom med kortet.

Er ikke så glad for tv-tool. - Har prøvet den før. - men jeg afventer.
Avatar billede bentn Nybegynder
22. april 2003 - 16:03 #6
Okay, nu virker det.- aner ikke helt præcist hvad der skete. Prøvede et andet stik, det gjorde Clone funktionen mulig, og tog mit gamle kabel,- købt i go'e gamle Aldi, og det virker nu. -ellers tak