Avatar billede helmutlotti Nybegynder
22. april 2003 - 00:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hit us hard, TeleLink behøver feeeedback

www.tele-link.dk

Hvad syntes I om brugervenligheden ?
Forstår I hvad produktet handler om ?
Hvad skal ændres ?

Al kritik positivt og negativt modtages med kyshånd.
TR
Avatar billede ip_admi Nybegynder
22. april 2003 - 00:52 #1
Meget pænt design!!
Brugervenligheden er i top !
ved hvad produktet handler om !
Og det hele tog mig kun 10 sek at finde ud af, og det betyder at alt og som det ska være meget rent og pænt site...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. april 2003 - 00:53 #2
Flot og overskuelige side. Den er meget brugervenlig og let forståelig.
Det varede dog lige lidt inden jeg opdagede diverse links, idet forsiden dominerede så meget, og man nok automatisk tror at det er her man skal klikke på et eller andet. Dog skal lige tilføjes at jeg forventede bare en halvfærdig side og ikke en fuld funktionsdygtig side. Hvis I ønsker også at få fat i nybegyndere skal der måske være noget at klikke på, på forsiden. Forøvrigt en meget flot forside, og jeg kan godt se at linkene sidder fuldstændig rigtig deroppe i main så den kan nåes på alle sider, men alligevel - det er ikke alle som ser det hele og er der ikke noget at klikke på hvor de forventer det, hopper nybegyndere måske væk igen.
Man kan sagtens forstå hvad produktet handler om.
Avatar billede cob Nybegynder
22. april 2003 - 07:38 #3
Brugervenlighed er der nu ikke SÅ meget af, hvis det er de briller man bruger - tilgengæld er der rimeligt meget Telmore over den... //http://www.telmore.dk//
Avatar billede ip_admi Nybegynder
22. april 2003 - 14:40 #4
#cob...
Haha! lol
Avatar billede thana_dk Nybegynder
23. april 2003 - 08:42 #5
Faktisk minder den uhggeligt meget om Telmore, og de har sagsøgt for værre. -Så mit råd er til jer at det bliver lavet om hurtigst muligt.
Avatar billede rd Nybegynder
24. april 2003 - 13:35 #6
weeeeeee
Avatar billede cob Nybegynder
24. april 2003 - 13:44 #7
Så længe de har sagsøgt for værre og ikke for mindre - så går den nok ...
Avatar billede thana_dk Nybegynder
24. april 2003 - 15:45 #8
He he... det var det jeg mente. -Sorry. :-)
Avatar billede morgel Nybegynder
24. april 2003 - 17:50 #9
ja med mindre at helmut lotti har designet begge sider, så er det nok ikke helt holdbart...
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
24. april 2003 - 19:21 #10
klan det passe man kan ringe for 0.48 kr. i minuttet i danmark?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
29. april 2003 - 15:59 #11
jeg tror næppe helmut har designet telmore, og derefter kommer med dette design?

Brugervenligheden synes jeg ikke er så god? Find en anden skrifttype. En pænere, og måske mere "sjælden" men stadig enkel til logoet..... Og få lidt mere grafik og sådan på... Det er alt for "enkelt" men stadig lidt rodet?

<michaelb.dk>
Avatar billede sohl Nybegynder
29. april 2003 - 21:55 #12
1600*1200 - virker ikke på jeres site.
Avatar billede ban_me Nybegynder
07. maj 2003 - 20:38 #13
flot og overskuelig side... 11tal
Avatar billede aovergaard Nybegynder
07. maj 2003 - 23:05 #14
Takker for point:)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 14:41 #15
<ironi> Tak for points! Selvtak for hjælpen </ironi>

Mvh. Michael