Avatar billede mortenfn Nybegynder
20. november 2000 - 18:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DNS & Win98

Hej

Findes der en DNS-server der kan imstaleres og køre under Windows 98 ??
Avatar billede gozar Nybegynder
20. november 2000 - 19:12 #1
Har du kigget på www.tucows.com eller www.download.com?

Avatar billede aladdin Nybegynder
21. november 2000 - 09:29 #2
Brug linux......
Avatar billede mortenfn Nybegynder
21. november 2000 - 17:19 #3
Linux - på et senere tidspunkt når jeg får en computer mere. Lige nu skal jeg bruge Win98....
Avatar billede aladdin Nybegynder
22. november 2000 - 08:35 #4
http://tucows.inet.tele.dk/preview/818.html

Link til en DNS server til win98 |:-)
Avatar billede swamp Nybegynder
23. november 2000 - 23:52 #5
jeg vil anbefale (og bruger) simple DNS.
Lad nu ikke navnet afskrække dig helt ... det er faktisk et helt fornuftigt program hvad angår både features og indstillinger, og så syntes jeg det har et enkelt og meget lige til interface.

På nedenstående link kan du hente en version af programmet samt læse mere om det hvis du er interesseret.
http://www.jhsoft.com/
Avatar billede mortenfn Nybegynder
27. november 2000 - 21:54 #6
De 2 forslåede programmer kender jeg, jeg burde have sagt, at det er free-programmer jeg søger, men de findes nok ikke til win98.

Hvordan afinstaleres simple DNS --> swamp
Avatar billede swamp Nybegynder
27. november 2000 - 22:00 #7
jeg afinstallerede det bare som alle andre programmer ... controlpanel -> add / remove programs

Avatar billede mortenfn Nybegynder
29. november 2000 - 17:43 #8
Der finden nok ingen free-vare DNS-server